Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er så forbanna i dag.. drittlei av at en gutt, en tragisk gutt, skal få bestemme over meg! skal få meg til å føle meg liten, stygg, kvalm, trist, redd og misslykket! hvorfor skal han få lov til det?? er så lei av at han kan gå rundt og smile og leve livet, mens jeg ligger nede for telling!! hvor rettferdig er det?? har så lyst å gjøre noe mot han, men liker ikke hevn.. men bare noe uskyldig.. henge opp bildet av han og skrive under at han er en voldtektsmann.. og deretter henge det opp overalt.. eller kanskje spraye det på bilen hans, og huset hans, og kaste kokte egg på hele huset og bilen og.. er så lei av å vite at.. hadde det ikke vært for han, ville jeg fremdeles vært lykkelig naiv.. flere der ute som har en ekskjæreste de virkelig hater???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138885-j%C3%A6vla-drittsekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Den største seieren hans er at han har overtaket på deg. Den beste hevnen for deg vil kanskje være å vise han at du ikke bryr deg lenger. Det kan ikke være lett. Selv skulle jeg ønske vi hadde strengere straffer for voldtekt/overgrep her i landet.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138885-j%C3%A6vla-drittsekk/#findComment-869524
Del på andre sider

Gjest tasmania

Ja. Han har ikke voldtatt men bedrevet psykisk terror og banka meg. Jeg tenker ikke på annet, mens han lever livet, som din, går rundt og smiler. jeg har til og med kommet over profiler på spray som er hans, der han utgir seg for å være en blid og positiv gutt som har mye bra å bidra med. Jeg har kommet over innlegg på internett hvor han, stakkars han, deler sine erfaringer med å ha vært sammen med en sjalu dame. Hevn får jeg en dag, det vet jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138885-j%C3%A6vla-drittsekk/#findComment-869525
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt...men...

-Hvem er det som tillater ham lov til det nå? Er det du eller ham?

-Hvem er det som tillater seg å ligge nede for telling.nå..Er det du eller ham?

-Hevne seg slik du beskriver skjønner jeg veldig godt, men vet også at det vil falle tilbake på degselv uansett.

Hvorfor tillater du ham å la ham la deg føle deg liten, stygg, kvalm, trist, redd og mislykket? Vil du virkelig la denne drittsekken få lov til å manipulere og dominere følelser ovenfor degselv?? Jeg vet at han har latt deg tro og føle at det er dine verdier...men det er ikke dine verdier...men stikk motsatt! Finnes det ikke noe annet en "ham" å tenke på...f.eks. degselv og at din tid, krefter, følelser er mere verdt enn å tenke på en drittsekk!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138885-j%C3%A6vla-drittsekk/#findComment-869638
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt...men...

-Hvem er det som tillater ham lov til det nå? Er det du eller ham?

-Hvem er det som tillater seg å ligge nede for telling.nå..Er det du eller ham?

-Hevne seg slik du beskriver skjønner jeg veldig godt, men vet også at det vil falle tilbake på degselv uansett.

Hvorfor tillater du ham å la ham la deg føle deg liten, stygg, kvalm, trist, redd og mislykket? Vil du virkelig la denne drittsekken få lov til å manipulere og dominere følelser ovenfor degselv?? Jeg vet at han har latt deg tro og føle at det er dine verdier...men det er ikke dine verdier...men stikk motsatt! Finnes det ikke noe annet en "ham" å tenke på...f.eks. degselv og at din tid, krefter, følelser er mere verdt enn å tenke på en drittsekk!

Mvh

du har så inderlig rett!! takk!! er dødsdårlig på å snu på tankene mine og se ting fra en annen vinkel slik som du gjorde nå! tusen takk for det! vet at det på en måte er jeg som velger å ligge nede for telling, men samtidig så ønsker jeg av hele mitt hjerte å komme meg videre i livet.. er dessverre en del tanker som er ubevisste og veldig tøffe å fjerne.. men har begynt å få hjelp, og vil fortsette med det.. men uansett takk for det du sa.. men jeg må nok si at en del ting velger man ikke helt selv, og jeg tror ikke mine reaksjoner, både fysiske og psykiske alltid er like lett å forandre på, uansett hvor hardt man prøver! men hevnen klarer jeg nok å la være.. ville bare få ut følelsene og dette er et veldig bra sted for det synes jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138885-j%C3%A6vla-drittsekk/#findComment-870540
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...