Gå til innhold

Fortvilet....ALT for store bryster!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 18, veier 60 kg, er 170 høy, og har bryster i stre FF!! Dette plager meg veldig. Vond /sliten i rygg/nakke, og jeg er fysisk avtiv, og da er det veldig upraktisk med så store pupper. Må ha på minst to sportsbehåer "utenpå" hverandre, men det er fortsatt ikke helt godt å bevege seg (De er veldig "tunge")

Jeg har veldig lyst å ta brystredukjson/ løft. Kroppen ellers er slank, men brystene er store og henger litt, med store brystvorter. Liker ikke å være naken foran kjæresten pga brystene mine.. Vil ha en c-d- skål. (Det er dessuten UMULI å finne BH-er som passer.., alt slutter på D)

Så til spørsmålet: Siden dette er et såpass stort problem for meg, vil jeg da kunne få dekket en operasjon? Og hvordan er operasjonen, er her noen som har tatt den her? Jeg orker ikke å bære rundt på brystene lenger..

Håper på svar!! Fortvilet hilsen fra J 18 =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138898-fortviletalt-for-store-bryster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan aldri tenke meg at du vil få avslag på å få dette, da du som Kizza sier har både psykiske og fysiske plager av dette. Brystene dine er jo objektivt sett store også, så det kan jo heller ikke avfeies med"gå til psykolog og lær å like kroppen din".

Derfor: ta det opp med legen din, han vil sikkert forstå problemstillingen godt, oghjelpe deg å søke.

mvh

Gjest Anonym i kveld

Jeg vil tro du får dekket dette. Kontakt fastlegen din for konsultasjon.

Hvis du lurer på hvordan en reduksjon oppleves, kan du lese;

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1915991

Vedkommendes utgangspunkt var størrelse J.....

Var E-F jeg da, men så er jo ikke jeg høyere enn 154 heller.Og veide 50 kg for 3 år siden og 42 nå....

Sleit også med vond nakke/rygg(+ at jeg fikk ryggskade i 8 klasse). Men mammaen min fikk holdt meg borte i fra å ta opperasjon. Mente jeg burde vente til jeg hadde fått ung/er. For hu mente at det var en grunn til at de var så store.

Og det er jeg glad for i dag. Fikk en nydelig sønn 5 dager for 20 årsdagen min. Og etter at jeg var ferdig med å amme han så var det rett inn i en c skål.

Men forskellig smak og meninger er det noe som heter. Uansett lykke til, enn hva du gjør:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...