Gå til innhold

jeg kommer også bare en gang


Gjest yahoo

Anbefalte innlegg

Gjest yahoo

Jeg er gutt 17. Og jeg sliter noe sinnsyky med orgasme nr. 2. Blås i det pratet om at orgasme ikke er viktigest for det er ikke det det går på.

Hva skal jeg gjøre. Noe man kan spise? Noe jeg mangler i kroppen.

Hører jo om folk som har kommet 7 ganger etterhverandre og sånt... men, men.

*sliten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor har du fått det tullet fra?

Det er normalt å bare få en orgasme, kroppen trenger tid til å komme seg på. Det er noen heldiggriser som kan komme flere ganger etter hverandre, ja, selv var jeg sammen med en av dem, men de er i fåtall.

Iallefall i din alder. Når du sier du kommer bare en gang, er det alene eller med en partner?

Det er jo selvsagt lettere å pirret på nytt dersom du har en dame som forsiktig vasker pikken din etter første omgang, koser med den og kanskje smaker på den, til den reiser seg igjen og er klar på nytt...

Uansett tror jeg det er en treningssak, som NOEN klarer.

Og vær så snill, ikke klag mer over at du bare får èn orgasme, de fleste kvinner får ingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yahoo

Hvor har du fått det tullet fra?

Det er normalt å bare få en orgasme, kroppen trenger tid til å komme seg på. Det er noen heldiggriser som kan komme flere ganger etter hverandre, ja, selv var jeg sammen med en av dem, men de er i fåtall.

Iallefall i din alder. Når du sier du kommer bare en gang, er det alene eller med en partner?

Det er jo selvsagt lettere å pirret på nytt dersom du har en dame som forsiktig vasker pikken din etter første omgang, koser med den og kanskje smaker på den, til den reiser seg igjen og er klar på nytt...

Uansett tror jeg det er en treningssak, som NOEN klarer.

Og vær så snill, ikke klag mer over at du bare får èn orgasme, de fleste kvinner får ingen...

hm... OK. Nei, det er med dame at jeg bare kommer en gang. Syns allikevel det er litt rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... OK. Nei, det er med dame at jeg bare kommer en gang. Syns allikevel det er litt rart..

Som gutt kan jeg si at det er vanlig kun en gang ca 95% av alle gutter/menn får ikke ny orgasme etter den første før de har ventet en stund.

Pikken klarer ikke det.

Men det er individuelle forskjeller klart. Hvis du har hatt en lang spermapause så kan du være mere kåt enn vanlig og da spruter du kanskje 2 ganger på 1 time.

Men dette er egen erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Slutt med denne prestasjonstrangen. Du har din ene orgasme, den er bra, vær fornøyd, ikke bli giret på all denne prestasjonsgaloppen, som ikke er egnet til noe annet enn å ødelegge sexlivet ditt.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Hvor har du fått det tullet fra?

Det er normalt å bare få en orgasme, kroppen trenger tid til å komme seg på. Det er noen heldiggriser som kan komme flere ganger etter hverandre, ja, selv var jeg sammen med en av dem, men de er i fåtall.

Iallefall i din alder. Når du sier du kommer bare en gang, er det alene eller med en partner?

Det er jo selvsagt lettere å pirret på nytt dersom du har en dame som forsiktig vasker pikken din etter første omgang, koser med den og kanskje smaker på den, til den reiser seg igjen og er klar på nytt...

Uansett tror jeg det er en treningssak, som NOEN klarer.

Og vær så snill, ikke klag mer over at du bare får èn orgasme, de fleste kvinner får ingen...

Jeg er langt på vei enig med denne personen. Alle disse evindeligve kravene om multiorgasmer, disse voldsomme sprutene hos kvinner under orgasmen, det er bare egnet til å skape mindreverdssfølelse hos de som ikke får til slike olympiske rekorder i sengen.Rent bortsett fra at jeg ikke tror det døyt med snakket om både fem og ti orgasmer etter hverandre, i hvert fall ikke hos menn. Det tror jeg er pære skryt.

Vær tilfreds med din ene orgasme. Ikke strev med disse tingene. Det ender bare med at du blir opptatt av å prestere, føle utilstrekkelighet, ikke å ha det godt.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har du fått det tullet fra?

Det er normalt å bare få en orgasme, kroppen trenger tid til å komme seg på. Det er noen heldiggriser som kan komme flere ganger etter hverandre, ja, selv var jeg sammen med en av dem, men de er i fåtall.

Iallefall i din alder. Når du sier du kommer bare en gang, er det alene eller med en partner?

Det er jo selvsagt lettere å pirret på nytt dersom du har en dame som forsiktig vasker pikken din etter første omgang, koser med den og kanskje smaker på den, til den reiser seg igjen og er klar på nytt...

Uansett tror jeg det er en treningssak, som NOEN klarer.

Og vær så snill, ikke klag mer over at du bare får èn orgasme, de fleste kvinner får ingen...

Jeg er enig med deg i mye av det du skriver, Leila, men jeg synes den siste kommentaren din var unødvendig:

"Og vær så snill, ikke klag mer over at du bare får èn orgasme, de fleste kvinner får ingen... "

Det finnes alltid noen som har det verre, men det hjelper vel ikke meg hvis jeg har et problem som jeg synes er stort? Det blir det samme som når noen kvinner klager over at de ikke får orgasme og det samtidig finnes kvinner som har smerter under samleie...

Så godta, kjære Leila, at mennesker har en tendens til å fokusere på sine egne problemer, det er nemlig de man må leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i mye av det du skriver, Leila, men jeg synes den siste kommentaren din var unødvendig:

"Og vær så snill, ikke klag mer over at du bare får èn orgasme, de fleste kvinner får ingen... "

Det finnes alltid noen som har det verre, men det hjelper vel ikke meg hvis jeg har et problem som jeg synes er stort? Det blir det samme som når noen kvinner klager over at de ikke får orgasme og det samtidig finnes kvinner som har smerter under samleie...

Så godta, kjære Leila, at mennesker har en tendens til å fokusere på sine egne problemer, det er nemlig de man må leve med.

Du har et poeng der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...