Gå til innhold

hysteriske anfall


Gjest skremt_jente

Anbefalte innlegg

Gjest skremt_jente

I går hadde jeg nok et Hyler og skriker og går helt av konseptene. å ta livet mitt eller skade meg skal jeg også.

Etterpå skammer jeg meg så sinnsykt og vil bare forsvinne. Akkurat nå er jeg medisinfri etter å ha for et par uker siden sluttet på tegretol. .

Jeg tør ikke fortelle psykiateren min dette fordi jeg skammer meg så forferdelig. Jeg har masse angst og vil bare gjemme meg under dyna.

Er det noe medisin som kan roe meg ned litt sånn at jeg ikke får disse anfallene. Kanskje jeg kan ta noe medisin mens det pågår. Selv om jeg tviler på at jeg mens det pågår greier å ta noen Hva er det som gjør at jeg klikker sånn. Kan nevne at dette skjer i forbindelse med alkoholinntak. Jeg tror ikke jeg klarer å kutte alkohol helt ut. Dessuten går det bra de aller fleste gangene jeg drikker/er ute.

noen råd til meg NHD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Du skriver at du ikke tør å dele det du gjennomgår med psykiateren din men hvis han er en ålreit lege vil jeg si at du har mest å hente på å være helt åpen til han. Bare slik kan han hjelpe deg best mulig.En normalt oppegående psykiater vil aldri bli sint på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du ikke tør å dele det du gjennomgår med psykiateren din men hvis han er en ålreit lege vil jeg si at du har mest å hente på å være helt åpen til han. Bare slik kan han hjelpe deg best mulig.En normalt oppegående psykiater vil aldri bli sint på deg.

Ikke klarer å kutte ut alkoholen? Det er jo den som forårsaker problemet ditt!

Prøv å kutte ut den du, og heller vent med mer medisin.. Medisiner bare demper hva du føler. En eller annen gang må det ut uansett... Like godt å få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Du må nok ta deg isammen og fortelle dette til psykiateren din. Det er ingenting å skamme seg for. Det som er viktigst er at du føler at du har kontroll over deg selv.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...