Gjest nico68 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Nå er det lenge siden jeg var her inne.Håper det står bra til med dere som det kan. Det er vel ikke alle som vet hvem jeg er så en liten oppdatering. Jeg ble seksuelt misbrukt av stefaren min i 12år,før jeg kom meg ut av helvete. Veien har vært tung å gå til der jeg er i dag. Det har vært tøffe stunder og mange tårer som jeg har felt. Det har vært like mange tunge stunder for mann min hvis han ikke har hatt flere en meg. Når det var på det verste så var det ingen som tenkte på han at han også hadde det tungt. Så derfor fortener han så mye omtanke og ros han kan få som har holdt ut med meg i disse åra det sto på som verst.Støtta meg grått sammen med meg. Vi som har klart å komme så langt at vi klare å leve med det og som har en som har støtta og stilt opp for oss når vi trengte det må ta godt vare på dei for det er ikke mange av dei. Det jeg vil fram til er at det er så lett å glemme dei som har hjelpt oss gjennom den vanskelige tiden,dei fortener også ros og skryt. Dette blei kanskje rotete men jeg håper dere forstår hva jeg vil fram til. Ha en fortsatt god helg og ta godt vare på dere selv og dei dere er glade i. Klem fra Pusleline 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/138990-hei-alle-sammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritva Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Dere har vært kjempeflinke og tøffe begge to! -Og det er så godt å lese at dere begge klarer å leve med det..for det er jo fullt ut mulig selv om det er en kamp! Det vet dere alt om! -Og ha venner som stiller opp og støtter er viktig...men de gjør det jo også fordi de er glade i oss og tar oss som vi er:) Gode venner vokser ikke på trær og de snur deg ikke ryggen når det stormer! -Og dere har hjulpet så mange med deres erfaringer og kloke råd når dere var litt mere aktive her inne! Håper dere har hatt en fin helg og mange, mange i vente:) *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/138990-hei-alle-sammen/#findComment-877070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.