Gå til innhold

Er det noe galt med meg?


Gjest kinka

Anbefalte innlegg

Gjest kinka

Jente 25 år, jobber i lederstilling i omsorgsyrke. et barn og samboer. har det tøft om dagen, pleier å være en person som tar meg av andre.

hvis andre gir meg oppmerksomhet på det jeg sliter med reagerer jeg sprøtt... Jeg kaster opp (stikker fingeren i halsen), og takler ikke at noen bryr seg om meg. Jeg liker det, men mister kontrollen og blir dårlig. HJelper en syk mor og er sterk for henne, men merker at jeg snart ikke klarer mer.

Redd for hvordan dette utvikler seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være at du får opp noen følelser du ikke liker eller vet hva du skal gjøre med, eller som minner deg om noe ubehagelig, siden du må kaste opp for å gjennvinne kontrollen?

Jeg kan få sterke reaksjoner hvis noen er snille mot meg, eller hvis jeg får antydninger til å bli forelsket, for eksempel. Det er det minner meg om, og det dukker opp en hel masse andre problemer og vanskelige tanker som føles umulige å takle, derfor må jeg gjøre noe annet for å gjennvinne kontrollen hvis jeg ikke klarer å kjenne på de følelsene.

Var det forståelig? Eller kanskje du har det på en helt annen måte. Håper du vil få flere svar.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...