Gå til innhold

Venter og venter på psykiater...


Gjest deppa5

Anbefalte innlegg

Gjest deppa5

Nå har jeg ventet på time der i snart 2 mnd og ennå ikke fått svar, det haster nå da jeg har gått ned minst 15 kg da jeg sliter med å få i meg mat etter jeg begynte på Zoloft. Er blitt stygglig tynn, men får ikke hjelp, jeg har fingt ned ditt og mast til en telf svarer og legen er klar over problemet, jeg har det ikke noe godt i det hele tatt, humøret er enten på topp eller langt nede, har ikke energi nok til å gjøre det store vil nå om dagen bare ligge å sove,

Hva kan jeg gjøre for å få hjelp nå ? Jeg syntes ikke det er noe gøy å bli overstt som dette, når jeg sliter med vekta så ille og ikke får spist.

Syntes dette er nå st stort problem og bare ha skinn og ben igjen snart og ingen gjør noe med det, pluss det Psykiske tildstanden jeg er i.

Hjelp, håper du kan hjelpe meg i denne sitvasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bugge

Stakkars deg som blir stående så alene med disse tingene. det er jo meningen at en skal bli fulgt opp når en går på slike medisiner.Jeg har ikke prøvd Zoloft men psykiateren min sier manglende matlyst er en vanlig bivirkning og derfor er det jo åpenbart at den ikke passer for deg. Hva med primærlegen din? Kan ikke han sette deg på noe annet til du kommer til hos psykiateren ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...