Gå til innhold

Hvorfor trodde de meg ikke!!!!


Gjest hemmelig56546

Anbefalte innlegg

Gjest hemmelig56546

Jeg er innlagt ved et distriktspsykiatrisk senter der alt er åpent, man kan komme og gå. Det hjelper ingenting å være der. Jeg hadde det driiiiiitvondt i flere dager, det var ikke til å holde ut, så jeg fortalte personalet på DPS at jeg ville ta overdose. De brydde seg ikke. Før jeg dro hjem sa jeg at jeg ville finne alle pillene fant og ta dem. Dama som ga meg dosetten brydde seg ikke i det hele tatt.

Så gikk jeg hjem og tok overdose, siden det ikke hjalp å være på DPS i det hele tatt, det gjorde bare vondt og jeg måtte få vekk smerten. Masse Lamictal og Fontex. Jeg ble drittsvimmel og dårlig og ringte DPS og sa hva jeg hadde gjort. Ikke en gang da ble jeg trodd. Til slutt fikk jeg overbevist henne, men da lurte hun på hvorfor jeg ringte dit? UNNSKYLD da jeg kan legge på jeg, sa jeg. Det endte med at hun ringte lege som sendte ambulanse og jeg var et døgn på sykehuset.

Tidligere har psykologen min ved DPS sagt at hun ikke kan gjøre noe om jeg har tenkt å ta livet av meg. Likevel skal jeg "si fra" om jeg får slike tanker. Hva er vitsen med det, når de ikke kan gjøre noe likevel? De bryr seg ikke om å redde meg en gang. De kunne jo lagt meg inn på lukket akuttavdeling så jeg ikke hadde tatt overdose eller når jeg vil dø, til jeg føler meg bedre så jeg ikke gjør meg noe!

MEN NEIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saigon

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver her. Grunnen til at avdelingen og psykologen reagerer slik de gjør er fordi de ønsker at du skal si i fra selv at nå trenger jeg å være innlagt på lukket avdeling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver her. Grunnen til at avdelingen og psykologen reagerer slik de gjør er fordi de ønsker at du skal si i fra selv at nå trenger jeg å være innlagt på lukket avdeling.

Jeg sa i fra flere ganger at jeg ville bli innlagt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hemmelig56546

Jeg sa i fra flere ganger at jeg ville bli innlagt der.

Jeg sa i fra flere ganger at jeg ville bli innlagt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svar til hemmelig56546

Det er mange i ditt tilfelle som ikke blir trodd, blant annet fordi en del tror faktisk at folk er bare ute etter oppmerksomhet når man foretar slike handlinger...

Vet om en sykepleier som tar inn unge jenter som har gjort selvmordsforsøk, og hun er så irritert på dem fordi ho sier at dem bare er ute etter oppmerksomhet og ikke kan løse livet sitt på andre mer konstruktive måter...

Jeg bare skriver dette, fordi du bør være klar over at det også er en del sykepleiere både innenfor somatikken og psykiatrien som har denne tankegangen...

Trist at du ikke blir trodd, og at du ikke har det bra.... Håper at det ordner seg etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hemmelig56546

Det er mange i ditt tilfelle som ikke blir trodd, blant annet fordi en del tror faktisk at folk er bare ute etter oppmerksomhet når man foretar slike handlinger...

Vet om en sykepleier som tar inn unge jenter som har gjort selvmordsforsøk, og hun er så irritert på dem fordi ho sier at dem bare er ute etter oppmerksomhet og ikke kan løse livet sitt på andre mer konstruktive måter...

Jeg bare skriver dette, fordi du bør være klar over at det også er en del sykepleiere både innenfor somatikken og psykiatrien som har denne tankegangen...

Trist at du ikke blir trodd, og at du ikke har det bra.... Håper at det ordner seg etter hvert!

Så heldige de sykepleierne da, som aldri har hatt det skikkelig vondt. Siden de ikke forstår at man er desperat etter å få vekk smerten og vil gjøre hva som helst. Det verste er at jo det hjelper også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De trodde deg vel kanskje, men var sannsynligvis opptatt av å ikke gi oppmerksomhet på "utagerende" atferd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svar til hemmelig56546

Så heldige de sykepleierne da, som aldri har hatt det skikkelig vondt. Siden de ikke forstår at man er desperat etter å få vekk smerten og vil gjøre hva som helst. Det verste er at jo det hjelper også.

Det er ganske vanlig at man møter på slike folk i helsepersonellet som har slike holdninger til folk som prøver å ta livet av seg.... Det er bare det som jeg vil poengtere!

Dessuten er det også en del folk i dagens samfunn som har fordommer til folk som har psykiske problemer.. Det er jo fremdeles et område som er veldig tabulagt...

Men synes du at det er en god løsning å ta livet av deg og hvordan føler du at det hjelper?Hva er målet med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...