Gå til innhold

Nå er jeg lei av å være feildiagnostisert


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Nå er jeg lei av å være feildiagnostiskert som bipolar. Jeg skal gi streng beskjed om at jeg lider av ustabil personlighetsforstyrrelse, og intet annet, og dermed kreve å kun gå på Zoloft og slutte med alle andre medisiner og hvertfall ikke begynne med litium. Jeg skal slutte med Fontex og Lamictal og Fluanxol for jeg hater hvordan jeg føler meg på dem. Jeg skal begynne med Zoloft så jeg kan bli tynn. Hadebra og god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nattensmulmogmørke

og i såfall vil du gradvis oppleve å møte mindre forståelse mht til dine svingninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

og i såfall vil du gradvis oppleve å møte mindre forståelse mht til dine svingninger...

triste greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Til Trrrrish

Jeg har fått diagnosen ustabil personlighetsforstyrrelse på grunn av svingninger i humøret...

Hva er biobler lidelse for noe? Det har aldri vært diskutert på meg, bare at jeg har ustabil pf...

litium eller annet stemningstabiliserende midler har aldri blitt foreslått på meg, men der i mot Zyprexa og Risperdal...

Zoloft tror jeg ikke er et middel som brukes mot ustabil pf... Da er heller Zyprexa og Risperdal de første alternativene... Har aldri hørt noen med den diagnosen bruke Zoloft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er mitt nick

Jeg har fått diagnosen ustabil personlighetsforstyrrelse på grunn av svingninger i humøret...

Hva er biobler lidelse for noe? Det har aldri vært diskutert på meg, bare at jeg har ustabil pf...

litium eller annet stemningstabiliserende midler har aldri blitt foreslått på meg, men der i mot Zyprexa og Risperdal...

Zoloft tror jeg ikke er et middel som brukes mot ustabil pf... Da er heller Zyprexa og Risperdal de første alternativene... Har aldri hørt noen med den diagnosen bruke Zoloft...

Vet om folk med ustabil pf som bruker zoloft. Ssri er vel et av de typene medikamenter som brukes, men også antipsykotika som du sier, og stemningsstabiliserende medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

firebird1365380441

Jeg har fått diagnosen ustabil personlighetsforstyrrelse på grunn av svingninger i humøret...

Hva er biobler lidelse for noe? Det har aldri vært diskutert på meg, bare at jeg har ustabil pf...

litium eller annet stemningstabiliserende midler har aldri blitt foreslått på meg, men der i mot Zyprexa og Risperdal...

Zoloft tror jeg ikke er et middel som brukes mot ustabil pf... Da er heller Zyprexa og Risperdal de første alternativene... Har aldri hørt noen med den diagnosen bruke Zoloft...

Jeg har emosjonell ustabil pf og bruker Zoloft mot svingningene.

I tillegg lider jeg for tiden av en dyp depresjon, som har vart i flere mnd nå.Det at jeg allerede bruker Zoloft har ikke hjulpet mot depresjonen, men den hjelper mot sinnet, impulsivitet m.m.

Jeg kjenner forøvrig ganske mange som har BPD/Emosjonell Ustabil pf og som bruker Zoloft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du sliter så mye om dagen, trrrish!

Lurer litt på hvorfor du er så opptatt av at du ikke er bipolar, kan det ikke være slik at dine problemer stammer fra litt ulike kilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...