Gå til innhold

Kan noen fortelle meg


Gjest zuuul

Anbefalte innlegg

Gjest zuuul

hvordan jeg noengang skal føle meg trygg igjen i leiligheten min når jeg har blitt angrepet der to ganger. En gang av en stor hånd som klasket meg i ansiktet, en annen gang av en blå mann som gikk inn i veggen.

Jeg blir aldri trygg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette er mitt nick

Jeg har store problemer med å være i leiligheten min jeg også. Har ikke hallucinert der, men har mye vonde tanker, og er redd når jeg er alene der. Er mye redd for overnaturlige ting bl.a. Tror du kanskje bare må være der litt og litt av gangen hvis du har mulighet for det. Så du venner deg til at det er trygt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok trygg igjen når du fullt ut innser at det er vrangforestillinger du sliter med mht angrep i leiligheten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas Baader

Jeg må si som en annen her: Skaff deg livvakt! ;-)

Sånn ellers tror jeg ikke du blir tryggere andre steder heller. Problemet er jo vrangforestillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...