Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det synes jeg hørtes veldig fornuftig ut. Den aftenbønnen hjelper ikke stort og er bare bortkastede minutter hvor du kan finne på noe bedre isteden :o)

Tror jeg er enig.. Så mange bønner jeg har sendt, så mange kabaler jeg har lagt.. "Hvis denne går opp, så".. Bullshit!

Annonse

Det er klart, men det er mange ting man ikke kan gjøre noe med annet enn å akseptere det. Og lage ting til et minst mulig problelm.

Det er jeg faktisk ganske flink til.. Sykdommen min har aldri bekymret meg særlig. (jeg er ikke veldig dårlig, går med ei krykke), men fikk en liten panikk når mannen min døde. Mange ting er vanskelige på egenhånd..

Men lyset kommer vel igjen en dag.. :-)

(dette er meg):

http://home.no.net/ullarode/

Det er jeg faktisk ganske flink til.. Sykdommen min har aldri bekymret meg særlig. (jeg er ikke veldig dårlig, går med ei krykke), men fikk en liten panikk når mannen min døde. Mange ting er vanskelige på egenhånd..

(dette er meg):

Fin side, jeg likte badekarfallbildet. Skal titte mer en annen dag :o)

(dette er meg):

Det var litt velkjent liksom, det bildet altså, har hatt noen blåmerker etter å ha ramla jeg også

Oj!!

Det må da være flere år siden du var innom!?

Trist at du opplever motbakke.

Ønsker deg alt godt.

Joda, det er nok et par tre år siden jeg var innom her.. Ser ikke mange av de gamle nickene lenger. Det er jo andor og sør, da.. Og pi@, hvor i svarte har det blitt av henne? Hun mailet jeg masse med, og så var hun plutselig borte fra verden.. Pussig. :-)

Annonse

Da finner en fram ei god gammal Steinbeck-bok, og koser seg med den:-)

Hm. Trist å høre at livet er på den måten akkurat nå. Håper det går seg til for deg. Hyggelig å se nicket ditt igjen:-) Kikka innom sida di også. Du må lære deg å trå litt forsiktig;-)

*gode vibrasjoner*

Joda, det er nok et par tre år siden jeg var innom her.. Ser ikke mange av de gamle nickene lenger. Det er jo andor og sør, da.. Og pi@, hvor i svarte har det blitt av henne? Hun mailet jeg masse med, og så var hun plutselig borte fra verden.. Pussig. :-)

Pi@ lever i beste velgående. Men har som de fleste av gamlegjengen kutta ut dol, annet enn i nødsfall.

Leit at livet ditt har tatt en så vanskelig vending.

@}--`-,---

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...