Gå til innhold

Et forringet DOL


Gjest croc

Anbefalte innlegg

Jeg har vært en stund her på DOL, men har aldri opplevd at det er så lite tilfredsstillende som nå.Det eneste som ser ut til å funke helt uten problemer på DOL for tiden er reklamen som blinker og forstyrrer.

Om en anstrenger seg for å ikke se på er det umulig, fordi hele bildet hopper.

Småprat blir kuttet ut kl.24 - og spør man om de kan åpne den og åpne pm, får man bare noe svada til svar.

Det går så treget at alt ser ut til å være innsmurt med sirup - bortsett fra da reklamen som en får bedre tid til å studere og irritere seg over.

Det reklameres også med at det er 27 leger her, men hvor er de når man spør om noe. Det kan gå dager uten at en ser at de svarer.

Og, jeg vet at de kan være på ferie, men da kan det komme opp et varsel om det, slik at de som spør slipper å gå å vente spent på et svar.

Jeg vet at det er frivillig å være her,og at vi kan finne noe annet. Derfor tror etter hvert at mange vil tenke over om dette er et tilbud lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja den blinkingen irriterer meg også, i sted tok det 9 minutter å svare en person, tro om alle er opptatt med å få i gang:

http://www.doktoronline.se

og

http://www.doktoronline.dk

????????????????????

http://www.doktoronline.no/homepage/amiga/

Det er jo tross alt oss brukere dere vil nå med denne plassen er det ikke?Det minste dere kan gi oss igjen er litt RESPEKT. Gi oss svar på spørsmålene våre. Jeg vet at det ikke bare er meg som blir irritert her. Webmaster fikk en del kritikk her om dagen fra obs. Da var dere raske å svare å slette innleggene. Webmaster uttalte seg t.o.m: obs du er uønsket her. Her er flere innlegg som går direkte til dere. VI vil ha svar. Det synes jeg vi fortjener. Selv har jeg vært aktiv her inne siden høsten 98. Men fortsetter det slik så gidder jeg ikke mere. Det tar jo evigheter å poste innlegg. Spør man webmaster eller Dr. Anker så får vi heller ikke svar. Eller veldig sjeldent i alle fall.

Så svar oss:

Hvorfor går det så treg å poste innlegg? Hvorfor går dol i sirup? Samtidig synes jeg denne reklame saken dere har på toppen er irriterende..

Når blir småprat igjen døgnåpent?Selv dere må jo se at de som vil chatte bruker andre chattesteder etter kl 24 er det ønskelig da?

Venter spent på svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tross alt oss brukere dere vil nå med denne plassen er det ikke?Det minste dere kan gi oss igjen er litt RESPEKT. Gi oss svar på spørsmålene våre. Jeg vet at det ikke bare er meg som blir irritert her. Webmaster fikk en del kritikk her om dagen fra obs. Da var dere raske å svare å slette innleggene. Webmaster uttalte seg t.o.m: obs du er uønsket her. Her er flere innlegg som går direkte til dere. VI vil ha svar. Det synes jeg vi fortjener. Selv har jeg vært aktiv her inne siden høsten 98. Men fortsetter det slik så gidder jeg ikke mere. Det tar jo evigheter å poste innlegg. Spør man webmaster eller Dr. Anker så får vi heller ikke svar. Eller veldig sjeldent i alle fall.

Så svar oss:

Hvorfor går det så treg å poste innlegg? Hvorfor går dol i sirup? Samtidig synes jeg denne reklame saken dere har på toppen er irriterende..

Når blir småprat igjen døgnåpent?Selv dere må jo se at de som vil chatte bruker andre chattesteder etter kl 24 er det ønskelig da?

Venter spent på svar!!!

Er litt mindre irritert nå for jeg ser at ting går raskere. Ser også at Christian Anker har svart på noen innlegg om dette. Men venter fortsatt svar på deg jeg spør om. Prippen har ett lignende innlegg under Webmaster som heller ikke er besvart.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tross alt oss brukere dere vil nå med denne plassen er det ikke?Det minste dere kan gi oss igjen er litt RESPEKT. Gi oss svar på spørsmålene våre. Jeg vet at det ikke bare er meg som blir irritert her. Webmaster fikk en del kritikk her om dagen fra obs. Da var dere raske å svare å slette innleggene. Webmaster uttalte seg t.o.m: obs du er uønsket her. Her er flere innlegg som går direkte til dere. VI vil ha svar. Det synes jeg vi fortjener. Selv har jeg vært aktiv her inne siden høsten 98. Men fortsetter det slik så gidder jeg ikke mere. Det tar jo evigheter å poste innlegg. Spør man webmaster eller Dr. Anker så får vi heller ikke svar. Eller veldig sjeldent i alle fall.

Så svar oss:

Hvorfor går det så treg å poste innlegg? Hvorfor går dol i sirup? Samtidig synes jeg denne reklame saken dere har på toppen er irriterende..

Når blir småprat igjen døgnåpent?Selv dere må jo se at de som vil chatte bruker andre chattesteder etter kl 24 er det ønskelig da?

Venter spent på svar!!!

Er litt mindre irritert nå for jeg ser at ting går raskere. Ser også at Christian Anker har svart på noen innlegg om dette. Men venter fortsatt svar på deg jeg spør om. Prippen har ett lignende innlegg under Webmaster som heller ikke er besvart. Men det går fortsatt like tregt å poste innlegg da.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Det er jo tross alt oss brukere dere vil nå med denne plassen er det ikke?Det minste dere kan gi oss igjen er litt RESPEKT. Gi oss svar på spørsmålene våre. Jeg vet at det ikke bare er meg som blir irritert her. Webmaster fikk en del kritikk her om dagen fra obs. Da var dere raske å svare å slette innleggene. Webmaster uttalte seg t.o.m: obs du er uønsket her. Her er flere innlegg som går direkte til dere. VI vil ha svar. Det synes jeg vi fortjener. Selv har jeg vært aktiv her inne siden høsten 98. Men fortsetter det slik så gidder jeg ikke mere. Det tar jo evigheter å poste innlegg. Spør man webmaster eller Dr. Anker så får vi heller ikke svar. Eller veldig sjeldent i alle fall.

Så svar oss:

Hvorfor går det så treg å poste innlegg? Hvorfor går dol i sirup? Samtidig synes jeg denne reklame saken dere har på toppen er irriterende..

Når blir småprat igjen døgnåpent?Selv dere må jo se at de som vil chatte bruker andre chattesteder etter kl 24 er det ønskelig da?

Venter spent på svar!!!

Hei Solsikke !

Jeg har besvart spørsmålet om Småprat ved et par anledninger, men jeg kan ikke gi et sikkert svar på når Småprat vil være døgnåpent.

Med hensyn til tregheten har jeg full forståelse for din frustrasjon og vi arbeider med å løse problemet. Denne uken vil Doktor Online suppleres med en ekstra server for øke hastigheten hvilket jeg håper vil hjelpe.

Omleggingen av tjenesten samt ferieavvikling har medført forsinkelser i besvarelsen av spørsmål. Det er jeg klar over og det arbeider vi også med å bedre. Jeg forventer at tjenesten vil fungere mer tilfredsstillende i løpet av 1-2 uker.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Solsikke !

Jeg har besvart spørsmålet om Småprat ved et par anledninger, men jeg kan ikke gi et sikkert svar på når Småprat vil være døgnåpent.

Med hensyn til tregheten har jeg full forståelse for din frustrasjon og vi arbeider med å løse problemet. Denne uken vil Doktor Online suppleres med en ekstra server for øke hastigheten hvilket jeg håper vil hjelpe.

Omleggingen av tjenesten samt ferieavvikling har medført forsinkelser i besvarelsen av spørsmål. Det er jeg klar over og det arbeider vi også med å bedre. Jeg forventer at tjenesten vil fungere mer tilfredsstillende i løpet av 1-2 uker.

Vennlig hilsen

Beklager at jeg var så irritert. Men jeg og flere med meg har gjentatte ganger spurt om når småpraten igen blir døgnåpent å har fått til svar at småprat er åpent mellom kl 8-24. Det er jo liksom ikke det jeg og flere andre har spurt om da.Ble irritert når jeg ikke fikk noe skikkelig svar. Men takk for at du svarte meg nå. Så får vi bare fortsette å chatte på psykweb.dk da. Eller eros eller andre plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solsikke !

Jeg har besvart spørsmålet om Småprat ved et par anledninger, men jeg kan ikke gi et sikkert svar på når Småprat vil være døgnåpent.

Med hensyn til tregheten har jeg full forståelse for din frustrasjon og vi arbeider med å løse problemet. Denne uken vil Doktor Online suppleres med en ekstra server for øke hastigheten hvilket jeg håper vil hjelpe.

Omleggingen av tjenesten samt ferieavvikling har medført forsinkelser i besvarelsen av spørsmål. Det er jeg klar over og det arbeider vi også med å bedre. Jeg forventer at tjenesten vil fungere mer tilfredsstillende i løpet av 1-2 uker.

Vennlig hilsen

Så kjekt å se at andre også kan gjøre slike brølere*s* Har gjort det der mange ganger selv *ler litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solsikke !

Jeg har besvart spørsmålet om Småprat ved et par anledninger, men jeg kan ikke gi et sikkert svar på når Småprat vil være døgnåpent.

Med hensyn til tregheten har jeg full forståelse for din frustrasjon og vi arbeider med å løse problemet. Denne uken vil Doktor Online suppleres med en ekstra server for øke hastigheten hvilket jeg håper vil hjelpe.

Omleggingen av tjenesten samt ferieavvikling har medført forsinkelser i besvarelsen av spørsmål. Det er jeg klar over og det arbeider vi også med å bedre. Jeg forventer at tjenesten vil fungere mer tilfredsstillende i løpet av 1-2 uker.

Vennlig hilsen

Dr. Anker gjentar seg selv, ser jeg.... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...