Gå til innhold

Skadede tenner


Trixe

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva som skal til for å få dekket tannlege pga. skadde tenner etter flere år med bulemi?

Hva må dokumenteres og hvor henvender jeg meg?

Takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Xbulimiker

For å si det rett ut... Lykke til!

Trygdekontoret gir bare støtt til tannkjøttsykdommer og tannsykdommer...

Jeg har ikke emalje igjen på tennene, ikke kan jeg bleke dem, ikke kan de pusse dem ol...

Støtte kan jeg se langt etter!

MEN alt av info som att fra psykriater (ikke psykolog da det må være en MEDISINSKE DIAGNOSE) og innleggelser osv kan hjelpe... sa de men det gjorde det IKKE!!! for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

For å si det rett ut... Lykke til!

Trygdekontoret gir bare støtt til tannkjøttsykdommer og tannsykdommer...

Jeg har ikke emalje igjen på tennene, ikke kan jeg bleke dem, ikke kan de pusse dem ol...

Støtte kan jeg se langt etter!

MEN alt av info som att fra psykriater (ikke psykolog da det må være en MEDISINSKE DIAGNOSE) og innleggelser osv kan hjelpe... sa de men det gjorde det IKKE!!! for meg!

Du kan søke om støtte hos sosialkontoret.Legg ved eventuelle attester/erklæringer fra lege/psykiater/psykolog eventuelt fra en annen tannlege.

Lykke til!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan søke om støtte hos sosialkontoret.Legg ved eventuelle attester/erklæringer fra lege/psykiater/psykolog eventuelt fra en annen tannlege.

Lykke til!

Mvh

Har gjort dette EN gang, for lenge siden...

Men nå syntes jeg det er så nedverdigende å gå dit, da jeg ble bedt om å dra til helvete av hun som var i resepsjonen sist jeg var der!!!

En liten stund siden, da jeg desverre sa at det ikke var så mye hjelp å få der... og det var jo sant... så fikk jeg en skyllebøtte uten like, hadde dette vært "gamle" Mistera hadde hun tatt livet av seg pronte etter ei sånn skylle bøtte... Hun som stod i resepsjonen fikk en skyllebøtte av sjefen, men jeg går IKKE tilbake dit!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...