Gå til innhold

sinne og aggresjon- kan det være bipolar ?


Gjest en diagnose til meg ?

Anbefalte innlegg

Gjest en diagnose til meg ?

Hei

Jeg kjenner meg igjen i mye av en mild form for bipolar..

men jeg har også et voldsomt sinne til tider, er utålmodig, tåler ikke irriterende lyder, er veldig negativ og kritisk, orker ikke mas, kan bli så sint at jeg skriker og kaster ting, og mister kontrollen.

jeg har 2 små barn på 2 år, så jeg er jo ofte sliten og veldig anstrengt, men jeg er ji ikke "normal" som har dette sinne og aggresjonen og utålmodigheten...

Jeg tåler ikke stress, og begynner å skjelve og blir vanvittig sint hvis jeg blir utsatt for stress - og dessuten så stresser jeg selv om jeg ikke har noen grunn til det,

bare jeg skal ut en tur så stresser jeg, selv om jeg har god tid.....

Noen som vil prøve seg på en teori her ???

Håper på svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alternativer

Hvis du søker på nettet på utbrenthet, hvordan synes du det stemmer med symptomene dine? Dette anses gjerne som noe relativt ufarlig, men det kan gi voldsomme plager.

I våre likestillingsdager fremstilles småbarnsomsorg som noe en lett kan ta på strak arm ved siden av full jobb. Men småbarn er jo forferdelig krevende. Selv om venninner klarer det som ingenting, er det ikke sikkert jeg gjør det! Og da kan man bli utbrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

emosjonell ustabil pf?

Minner meg veldig om emosjonell ustabil pf, type impulsiv, noe jeg selv har.På seg selv kjenner man andre, vet du...

Håper du kan komme deg til en behandler som kan stille riktig diagnose.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...