Gå til innhold

Til NHD


Gjest Meg og

Anbefalte innlegg

Gjest Meg og

Jeg sliter med angst.Bruker 30 mg mianserin pr dag.Det har ingen virkning, bortsett fra at jeg er trøtt.Og at jeg har lagt på meg....Ønsker medisn som virker på angsten og som jeg ikke legger på meg av ( min BMI er på 32)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Jeg går på xanor mot angst og de fungerer bra på meg. Jeg la på meg når jeg sluttet med dem. Men det som virker på meg kan virke helt annerledes på deg. Det finnes i hvertfall så mange forskjellige medisiner å prøve, så snakk med legen din om å kanskje prøve noe annet. Jeg tror at enkelte av oss står for lenge på en medisin istedet for å prøve en ny. Håper du finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...