Gå til innhold

Fluoxetin


Gjest Marelias

Anbefalte innlegg

Gjest Marelias

Noen som har erfaring med Fluoxetin??skal begynne med dette legemiddelet etter å ha sluttet med mianserin og cipralex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lillemeg:o)

Hei jeg gikk på fluoxetin i vel 4 år,var fornøyd jeg,begynnte med 20 mg,så til 40 og til slutt til 60mg,men etterhvert sluttet det og fungere på meg og jeg byttet,men var fornøyd med det når jeg gikk på det. Hadde ingen ubehaglige bivirkninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt fluoxetin. Jeg fikk få/ingen bivirkninger og god bedring av de depressive tankene. Noe spesielt du lurte på, så kan jeg utdype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Bruk søk-funksjonen og søk på Fontex. Da vil du sikkert få nok svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marelias

Jeg har brukt fluoxetin. Jeg fikk få/ingen bivirkninger og god bedring av de depressive tankene. Noe spesielt du lurte på, så kan jeg utdype.

Høres bra ut!!har hatt mye slit med andre tabletter så jeg håper på det beste nå!!har forstått det sånn at jeg ikke skal gå opp i vekt av disse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marelias

Bruk søk-funksjonen og søk på Fontex. Da vil du sikkert få nok svar.

Er så redd for å legge på meg ved bruk av medikamenter mot depresjon!!stemmer det at jeg ikke gjør det ved bruk av Fluotex/Fontex???dette er veldig viktig for meg da jeg blir mer deprimert av dette,og det er et stort problem for meg....!

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så redd for å legge på meg ved bruk av medikamenter mot depresjon!!stemmer det at jeg ikke gjør det ved bruk av Fluotex/Fontex???dette er veldig viktig for meg da jeg blir mer deprimert av dette,og det er et stort problem for meg....!

hilsen meg

Ved Fontex er redusert matlyst oppgitt som en mulig bivirkning. Brukes også ved korttidsbehandling av bulimi. Så jeg tror det er ganske så sikkert at ikke Fontex gir vektøkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marelias

Ved Fontex er redusert matlyst oppgitt som en mulig bivirkning. Brukes også ved korttidsbehandling av bulimi. Så jeg tror det er ganske så sikkert at ikke Fontex gir vektøkning.

Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut!!har hatt mye slit med andre tabletter så jeg håper på det beste nå!!har forstått det sånn at jeg ikke skal gå opp i vekt av disse??

Jeg tror ikke vektøkning er vanlig. Jeg var bare litt kvalm i starten.

Håper du endelig har funnet den rette medisinen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marelias

Jeg har brukt fluoxetin. Jeg fikk få/ingen bivirkninger og god bedring av de depressive tankene. Noe spesielt du lurte på, så kan jeg utdype.

Til Eos:

har du brukt fontex lenge?er så skeptisk til nye tabletter,har hatt dårlig erfaring med tidligere medikamenter.både vektøkning og bivirkninger.

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Eos:

har du brukt fontex lenge?er så skeptisk til nye tabletter,har hatt dårlig erfaring med tidligere medikamenter.både vektøkning og bivirkninger.

hilsen meg

Nesten et halvt år, bare. Var bare litt kvalm i begynnelsen, så merket jeg ikke noe bivirkninger. Fontex brukes jo til bulemikere for å unngå overspising, så jeg tror vektøkning er uvanlig. Jeg spiste heller mindre, om det nå skyldtes sykdommen eller medisinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...