Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har i det siste vært plaget med illeluktende urin. Den lukter vanligvis verst om morgenen og i tillegg er den "grumsete". Enkelte dager blir det tilnærmet normalt utpå kvelden, men lukten og grumsen er tilbake dagen etterpå... Slik har det vært i ca en måneds tid nå. Noen dager kjennes det ut som om jeg må tisse mer når jeg er ferdig, selv om det ikke kommer noe i det hele tatt (en sånn sprengende følelse ikke ulikt slik det kjennes ut å "holde seg") og i tillegg kjennes det innimellom ut som om jeg må tisse kjempemye - også kommer det bare noen stakkarslige dråper... Ingen forandring i utflod - verken konsistens, farge eller lukt... Noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139227-grumsete-urin-som-lukter-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil gjerne også legge til at jeg ikke har merket noe til verken kløe eller svie ved vannlating...

Man kan godt ha urinveisinfeksjon uten svi og andre symptomer. Merker ikke annet enn at jeg blir slapp og guffen jeg og får bare antibiotika når jeg får feber.

undrerinnen

vil gjerne også legge til at jeg ikke har merket noe til verken kløe eller svie ved vannlating...

Du trenger ikke ha kløe eller svie ved vannlating når du har urinveisinfeksjon. Jeg merket det kun på at jeg måtte hyppig på do og som du sier på en måte ikke fikk tisset meg "ferdig"..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...