Gå til innhold

Tips:dokumentar på tv 2, 22.35


cathlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for tips. Veldig bra program. Dama virket jo ganske så normal da. Bare litt annerledes holdning til livet, enn de fleste av de som bor på planeten. Ville heller hatt en slik mor enn en som var kritisk og negativ.

Hennes budskap om å være mer takknemlig, og tro mot seg selv var slett ikke dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Veldig bra program. Dama virket jo ganske så normal da. Bare litt annerledes holdning til livet, enn de fleste av de som bor på planeten. Ville heller hatt en slik mor enn en som var kritisk og negativ.

Hennes budskap om å være mer takknemlig, og tro mot seg selv var slett ikke dum.

Jeg syns programmet hadde et interessant perspektiv, at det var vinklet fra datterens side. Savner generellt mer i media om hvordan det er å være barn til psykisk psyke foreldre. Da mener jeg ikke spesielt manisk-depressive, eller at dette programmet speilte det som er normalt (kanskje for kort til å gi et bredt bilde), men temaet er viktig mener jeg. Det er lite fokusert på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns programmet hadde et interessant perspektiv, at det var vinklet fra datterens side. Savner generellt mer i media om hvordan det er å være barn til psykisk psyke foreldre. Da mener jeg ikke spesielt manisk-depressive, eller at dette programmet speilte det som er normalt (kanskje for kort til å gi et bredt bilde), men temaet er viktig mener jeg. Det er lite fokusert på.

Ettersom jeg skjønte på det programmet så var ikke moren manisk-depressiv. Men manisk.

Er enig med deg at det er interessant og se det fra den vinkelen. Som moren selv sa, så ville hun komme med sitt budskap når det skulle lages film om henne. Derfor ble det så mye slikt snakk. Det er for meg veldig normalt, det ville vel de fleste gjort, dersom de mente de hadde noe og formidle til verden. Så hvordan hun var til daglig uten kamera, kom kanskje ikke så godt frem.

Synes det var fint sagt det hun sa etterpå, hvor hun kommenterte hele filmen. At de har fått mer respekt for hverandre osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...