kts1 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 fikk plutselig smerter under armen i dag. Smerten kom brått og var ganske vond. Etter en stund kunne jeg kjenne en liten klump. Tenker at det en hoven kjertel. Har nettopp hatt en abort(for en mnd siden). Etter dette har jeg vert en del syk. Hatt blødning helt til for ett par dager siden. I tillegg har jeg vert plaget med mye muskel og leddsmerter, men dette er blitt noe bedre i løpet av de siste dagene. Er også plaget med magen(kvalme og smerter i magen) noe som jeg tror er magekatar. Men det er dette med kulen som plager meg mest for øyeblikket. Derfor om noen tror at de vet hva dette kan være for noe, er jeg takknemlig for svar. Har belstilt time hos legen, men har den ikke før 26 mars, og synes det blir lenge og vente. Hilsen Kristin 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139280-kul-under-armen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.