Gå til innhold

angst igjen


joas

Anbefalte innlegg

Hei er det noen som kan hjelpe meg. Har angst og har hatt det i en 10 år periode. Har prøvd en del medisiner men syns ikke de virker noe særlig. Den siste som jeg har brukt siden januar heter anafranil, men den er det heller ikke noen virkning av. Har i tillegg brukt vival i tillegg i begge disse 2 mnd (30 stk)for å klare dagene men har ikke lyst til å bruke disse hele tiden. Er det noen som har noen gode råd til meg holder på å bli tullete.( har prøvd psykolog for noen år siden ,men syns det ikke virket) Er så drita lei å gå hver dag å ikke føle meg normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også redd

Hei

Vet hvordan du har det, sliter selv veldig om dagen, klarer omtrent ikke å komme meg ut døra uten å bli livredd...

Jeg har ikke brukt noe annet enn valium for å takle de verste anfallene. Hvilke andre medisiner har du gått på som ikke virket? Er litt interessert i det da jeg har tenkt å spørre legen min om noe siden jeg etter hvert føler jeg hverken kan takle jobb eller privatliv lengre.

Hvorfor hjalp ikke psykolog? Kanskje du burde prøve en annen. Det spørs vel hva årsaken til angsten din er, og om denne psykologen forsto hvordan tankegangen din er. Det er ikke så lett for andre å forstå hva man er redd for alltid!

Har du prøvd med meditasjon/yoga eller lignende? Gjennom det kan man få hjelp til å styre tankene, slik at når man er på vei inn i angsten så har man metoder for å kontrollere tankmønsteret. Men dette trodde jeg også at psykologen skulle hjulpet deg med.

Fysisk trening er også bra, selv har jeg levd et stillesittende liv, men prøver nå å komme meg ut på turer ganske jevnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...