Evil? Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Sluttet å røyke i midten av januar da vi hadde røykt opp alt etter sydenturen i desember - pga pris selvsagt. Begynte i helsestudio for ikke å gå opp i vekt (har femten kg formye som kom på sist jeg sluttet...). Vekta har stått stille. Positivt: Jeg har ikke lagt på meg Negativt: Jeg trener spinning og aerobic tre ganger i uka, og tar ikke av. Positivt: Jeg fikk i helga komentar at jeg såg mye spenstigere ut. Positivt: Jeg har bedre pust, bedre styrke, bedre kondisjon. Og så har jeg kuttet ut kaffien også. egentlig er jeg fryktelig stolt av meg selv, spesielt siden jeg klarer det uten nicorette denne gangen (tar noen i stressa situasjoner, det har vel blitt tilsammen seks eller sju tyggiser hittil, tre av dem på en gang etter en fryktelig stormfull båttur... Jeg begynte IKKE å røyke igjen da, DET er jeg stolt av!). Alt i alt, fornøyd med tingenes tilstand. 0 Siter
Evil? Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Skrevet 9. mars 2004 PS. Glemte å si at jeg for tiden er sykmeldt, diagnose Psykisk ubalanse.... Men det går over. Ikke sant? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Så fint da ;-) Nå er du over den verste kneiken. Det er vel slik at vektnedgang går i rykk og napp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.