Gå til innhold

Legen tok fra meg medisinene...


Gjest olija

Anbefalte innlegg

Gjest olija

Jeg har lagt på meg 17 kilo på 12 måneder.Har brukt tolvon i denne tiden.Jeg sliter med angst og depresjon.Går hos psykolog 1 gang i uken.

Legen mente at det er på tide å prøve bare psykolog behandling.Hun ga meg ingen ny medisin.Jeg er så sliten, eier ikke energi, hode er tungt og det føles som om alt er en mørk lang tunell jeg befinner meg i.Er det slik at bare psykologhjelp er nok ??Jeg må jo stole på legen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Har du gått til psykolog idenne perioden du har brukt tolvon, eller er det noe du skal begynne med nå? Jeg tror at hvis du fortsatt føler du trenger medisiner kommer psykologen din til å hjelpe deg til å få det. Kanskje på tide å prøve noen andre medisiner. Jeg tror kombinasjonen av terapi og medisiner ofte kan være det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...