Gå til innhold

Vett 'kje


Gjest vera venneløs

Anbefalte innlegg

Gjest vera venneløs

Har vært så deppa den siste mnd. Går fast på Cipramil 20mg daglig. Har gjordt det i mange år. Føler det er ikke er nok lenger, men har lite lyst å øke dosen.

Er jente 25 år, er hjemme med lille trille på 6 mnd. Er ensom og nedfor, selv om alt tilsier at jeg burde være sprudlende og glad. Har ingen venner. har noen bekjente. Vanskelig å skaffe venner, for jeg har "to hoder". Ofte tar det paranoide hode styringa. Vett 'kje ka eg ska gjørr......

Er inne i en ond sirkel jeg ikke kommer utav. Føler meg utiltstrekkelig og DUM. Ikke verdt å elske. Ikke verdt å leve..

Er tidligere selvskader, men har klart å slutte. Mye pga lille trille. Klarer snart ikke la være lenger. Smerten inni meg spiser meg......

Er fortvila........redd....... og ikke verdt d..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marelias

Kjære deg!!du skal vite at du ikke er alene om å ha det vondt!!(vet at det ikke hjelper så mye men.....kan være godt å vite....)har du prata med fastlegen din??

klem fra ei som også sliter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg er ei jente på 28 år

har hatt mye plager med det samme som deg..Derfor har jeg også få venninner.akkurat i dag har jeg hatt en tung dag og å lese det du skriver er sterkt.Kjenner meg så igjen.

Ønsker du å bli kjent med meg?

Jeg bor i Oslo og studerer.

Hadde vært kjempekoselig å treffe en venninne som en ikke trenger å late som om man har det bra. Men en som vet og forstår.Kanskje kan vi hjelpe hverandre.

min mail er [email protected]

hilsen eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...