Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen der ute kan hjelpe meg litt med noen spørsmål jeg lurer på?

Etter forige fødsel har jeg fått et såkalt fettforkle.

Var hos legen min i dag,og hun henviser meg videre.

Hun husket ikke hvilke kriterier dem har for å få operasjon igjennom det ofentlige.

Der kommer mitt spørsmål inn til dere,noen av dere som har vært igjennom dette og kan svare meg?

For ordens skyld så er jeg 176 cm høy og veier 95,8 kilo.

Driver og slanker meg.

Håper noen kan svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139340-ang%C3%A5ende-mageplastikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg tok bukplastikk i november.

Har født 3 barn og gått ned fra 115kg til 73kg, har gått ned ytteligere 4 kilo etter operasjonen.

Jeg råder deg til å gå ned til den vekten du ønsker å ligge på, før du tar operasjonen.

Kriteriene er forskjellige etter hvor du tilhører har jeg skjønt.

Med de legger stor vekt på om dette er en ting du sliter med psykisk, da pga at du er så missfornøyd med utseende.

Jeg fikk det på medisink grunnlag siden huden henger på meg, siden jeg har gått ned endel kilo.

Håper jeg klarte å svare på det du spurte om :-)

Hei

Jeg tok bukplastikk i november.

Har født 3 barn og gått ned fra 115kg til 73kg, har gått ned ytteligere 4 kilo etter operasjonen.

Jeg råder deg til å gå ned til den vekten du ønsker å ligge på, før du tar operasjonen.

Kriteriene er forskjellige etter hvor du tilhører har jeg skjønt.

Med de legger stor vekt på om dette er en ting du sliter med psykisk, da pga at du er så missfornøyd med utseende.

Jeg fikk det på medisink grunnlag siden huden henger på meg, siden jeg har gått ned endel kilo.

Håper jeg klarte å svare på det du spurte om :-)

Hei.

Joda du klarte og svare på noe.

Men det jeg lurte på med vekta var rett og slett om jeg er for tung til at dem vil operere meg?

Jeg har kraftig benbygning.

Jeg også har skikkelig hengemage med løshud,og det gjør at jeg sliter med sår og vond lukt i tillegg til at det sliter meg veldig psykisk.

Blant annet gjør det at jeg ikke klarer og ha sex med mannen min lengre.

Hvor høy er du foresten?

Og hvor i landet ble du operert?

Jeg har søkt meg til Ringerike...ser ut som dem har ganske kort ventetid.

Hei.

Joda du klarte og svare på noe.

Men det jeg lurte på med vekta var rett og slett om jeg er for tung til at dem vil operere meg?

Jeg har kraftig benbygning.

Jeg også har skikkelig hengemage med løshud,og det gjør at jeg sliter med sår og vond lukt i tillegg til at det sliter meg veldig psykisk.

Blant annet gjør det at jeg ikke klarer og ha sex med mannen min lengre.

Hvor høy er du foresten?

Og hvor i landet ble du operert?

Jeg har søkt meg til Ringerike...ser ut som dem har ganske kort ventetid.

Hei

Hvis du plages så mye som du skriver så kan jeg ikke skjønne at du ikke skal få operasjon.

Jeg er 164høy, ble operert ved Colosseum klinikken i oslo.

De har ikke lenger avtale med Helse øst,det er utrolig synd for makan til service har jeg alderig opplevd!!!

Synes du skal gå til en konsultasjon og snakke med kirurgen og legge frem problemet ditt.

Lykke til, du kommer til å bli kjempefornøyd.

Jeg har fortsatt problemer med å skjønne at jeg nesten har flat mage igjen!!!

Jeg fjernet 10 cm med løs hud og fikk "ny" navel, har et arr som går fra hofte til hofte og er 50 cm langt.

Men et arr på magen er ingenting iforskjell til sånn jeg så ut før!!!

Hei

Hvis du plages så mye som du skriver så kan jeg ikke skjønne at du ikke skal få operasjon.

Jeg er 164høy, ble operert ved Colosseum klinikken i oslo.

De har ikke lenger avtale med Helse øst,det er utrolig synd for makan til service har jeg alderig opplevd!!!

Synes du skal gå til en konsultasjon og snakke med kirurgen og legge frem problemet ditt.

Lykke til, du kommer til å bli kjempefornøyd.

Jeg har fortsatt problemer med å skjønne at jeg nesten har flat mage igjen!!!

Jeg fjernet 10 cm med løs hud og fikk "ny" navel, har et arr som går fra hofte til hofte og er 50 cm langt.

Men et arr på magen er ingenting iforskjell til sånn jeg så ut før!!!

Hei

Glemte det med vekten, jeg er ikke sikker på om de synes du bør slanke deg noe.

Men få en avtale med kirurgen og hør, det er jo også lettere å slanke seg hvis man vet at man får operasjon bare man går ned noen kilo til.

Hei

Glemte det med vekten, jeg er ikke sikker på om de synes du bør slanke deg noe.

Men få en avtale med kirurgen og hør, det er jo også lettere å slanke seg hvis man vet at man får operasjon bare man går ned noen kilo til.

Tusen takk for svar!

Det var til stor hjelp.

Jeg har vært til legen og hun har sendt henvisning til Ringerike så langt jeg vet.

Men det kan sikkert ta sin tid vil jeg tro.

Hvor lenge måtte du vente fra du fikk sendt henvisning?

Jeg regna ut din bmi da du fikk utført operasjonen,den lå da på 27.(Lett overvekt)

Min bmi ligger nå på 30(Fedme)

Driver og slanker meg for harde livet,og har klart og gått ned 4 kilo på under 1 mnd,så klarer jeg og fortsette slik kan jeg vell ha klart og gått ned enda noen kilo innen jeg blir kalt inn.

Annonse

Tusen takk for svar!

Det var til stor hjelp.

Jeg har vært til legen og hun har sendt henvisning til Ringerike så langt jeg vet.

Men det kan sikkert ta sin tid vil jeg tro.

Hvor lenge måtte du vente fra du fikk sendt henvisning?

Jeg regna ut din bmi da du fikk utført operasjonen,den lå da på 27.(Lett overvekt)

Min bmi ligger nå på 30(Fedme)

Driver og slanker meg for harde livet,og har klart og gått ned 4 kilo på under 1 mnd,så klarer jeg og fortsette slik kan jeg vell ha klart og gått ned enda noen kilo innen jeg blir kalt inn.

Hei

Det var ikke mange ukene, men jeg ringte å purret etter 1 uke jeg.

Er ikke født med stor tolmodighet :-)

Lykke til!!

Håper du forteller hvordan det har gått når du har vært på konsultasjon.

Hei

Det var ikke mange ukene, men jeg ringte å purret etter 1 uke jeg.

Er ikke født med stor tolmodighet :-)

Lykke til!!

Håper du forteller hvordan det har gått når du har vært på konsultasjon.

Det skal jeg gjøre.

Men regner vel med at det tar litt lengre tid en det tok for deg,er jo tross alt ett ofentlig sykehus.

Går i alle fall og venter spent på brev hver dag.

Takk så mye for hjelpen!

Det skal jeg gjøre.

Men regner vel med at det tar litt lengre tid en det tok for deg,er jo tross alt ett ofentlig sykehus.

Går i alle fall og venter spent på brev hver dag.

Takk så mye for hjelpen!

Nå har jeg fått innkallelse til Ringerike..skal inn dit 3 mai.

Så får jeg bare håpe at jeg får det da.

Trimmer og slanker meg for harde livet..er nede i 94 kilo nå.

Nå har jeg fått innkallelse til Ringerike..skal inn dit 3 mai.

Så får jeg bare håpe at jeg får det da.

Trimmer og slanker meg for harde livet..er nede i 94 kilo nå.

Kjempe bra!!!

Kan gi deg et lite tips om noen piller fra helsekosten i sverige som hjelper på forbrenningen, de heter Thermo-X.

De koster kr.399,- (sek)

det er 90 stk i glasset, jeg tar 2 om dagen.

Jeg skal inn på konsultasjon til lørdag ang operasjon av lårene, hvis alt går greit kan jeg bli operert i april.

Kjempe bra!!!

Kan gi deg et lite tips om noen piller fra helsekosten i sverige som hjelper på forbrenningen, de heter Thermo-X.

De koster kr.399,- (sek)

det er 90 stk i glasset, jeg tar 2 om dagen.

Jeg skal inn på konsultasjon til lørdag ang operasjon av lårene, hvis alt går greit kan jeg bli operert i april.

Takk for tipset.

Denne operasjonen er det også noe du får dekt eller er dette noe du må betale selv?

Hva er det som skjer når man kommer på konsultasjon foresten?

Er så spent på om jeg kommer i gjennom nåløyet.

Takk for tipset.

Denne operasjonen er det også noe du får dekt eller er dette noe du må betale selv?

Hva er det som skjer når man kommer på konsultasjon foresten?

Er så spent på om jeg kommer i gjennom nåløyet.

Hei

Jeg bare viste frem magen min, han tittet bare noen sekunder på deg å ga meg beskjed om at jeg fikk operasjon.

Men nå hadde jeg mye henge hud på magen, de snakker jo somregel om bikini snitt på ca 10 cm, og jeg har et arr på 50 cm.

Lårene får jeg også dekket, samt overarmer og fjerning av fett på overkroppen. (rygg, siden osv)

Jeg ser grei ut nå med klær på, men uten ser jeg ut som et freak monster :-)

Huden min er noen str for stor, og det er egentlig ganske trist, føler meg tykk ennå pga av dette!!

Hei

Jeg bare viste frem magen min, han tittet bare noen sekunder på deg å ga meg beskjed om at jeg fikk operasjon.

Men nå hadde jeg mye henge hud på magen, de snakker jo somregel om bikini snitt på ca 10 cm, og jeg har et arr på 50 cm.

Lårene får jeg også dekket, samt overarmer og fjerning av fett på overkroppen. (rygg, siden osv)

Jeg ser grei ut nå med klær på, men uten ser jeg ut som et freak monster :-)

Huden min er noen str for stor, og det er egentlig ganske trist, føler meg tykk ennå pga av dette!!

oki,det er godt og høre at du får dette dekt da.

Ble du slik etter svangerskap eller?

Jeg både gruer og gleder meg til jeg skal inn,er så redd for at jeg skal få avslag!

Men jeg har skikkelig hengemage,og er sånn som deg at det ikke ser så alt for ille ut når jeg har klær på,sånn bortsett fra at jeg ser litt gravid ut enda da.

Får bare håpe og be at jeg får det dekt!

Er ikke så lenge til du skal under kniven igjen du da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...