Gå til innhold

PieLill og alle dere andre som svarte meg...


Gjest Helt normal!

Anbefalte innlegg

Gjest Helt normal!

Først må jeg si jeg reagerer på hvordan noen velger å bruke begrepene "vi mener" eller "når du skriver det føler vi her inne at". Får nesten følelsen av at dere tror jeg står mot dere og er klar for krig :) Slik er det IKKE...

Takk igjen for svar, konstruktive eller ikke. PieLill jeg må få lov til å løfte frem svarene deg! Når jeg leste innlegget ditt startet tårene å trille ukontrollert. Ja du har på en eller annen måte klart å se akkurat hvor det trykker nå. Det at du tar deg tid til å skrive så omfattende og utfyllende er overveldende... Tar alt til etterretning og skjønner at du har erfart endel som har gitt degt slikt nyansert syn.

Takk for svar alle sammen.. Håper jeg klarer å bruke dem riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...