Gå til innhold

Webmaster!


Flisgubben

Anbefalte innlegg

Kan du være så snill å gjøre noe med den hersens reklamen før jeg får apoplektisk anfall? Om jeg noensinne greier å lese dette flimmeret så garanterer jeg at jeg skal boikotte det til the end of time.

Please?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier takk for meg her inne, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. ADM kan maile meg når de begynner å forstå at uten brukere vil DOL sakte men sikkert forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier takk for meg her inne, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. ADM kan maile meg når de begynner å forstå at uten brukere vil DOL sakte men sikkert forsvinne.

Jeg trur jeg ler meg i hjel. Herregud som folk klager. Selv har jeg ikke lagt merke til denne reklamen før nå. Og ikke kan jeg skjønne at det gjør noe at den er der liksom.

Men det er nå så mye jeg ikke skjønner da. ;-)

http://www.angelfire.com/tv/janebj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...