Gå til innhold

Redd for tilbakeslag


absil

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en 22 år gammel gutt som har lite problemer i livet, dvs at jeg "ikke bryr meg" så mye om hva som skjer rundt meg. Og det er dette jeg mener er problemet. Jeg har aldri depresjoner, selv ikke da jeg mistet min far. Dette er ca 1 år siden, og jeg har aldri problemer med å snakke om tapet, men jeg har aldri blitt noe særlig lei av, heller ikke grått særlig. Jeg likte min far kjempegodt. Jeg vet at folk reagerer forskjellig på et slikt tap av sine kjære familiemedlemmer, men jeg føler jeg har glidd gjennom denne prosessen litt for lett, så litt redd for evt. å få et tilbakeslag snart, hvor alt kommer inn over meg.

Når jeg kommer i kontakt med nye mennesker, er jeg veldig utadvendt og blid, og kommer lett i kontakt med dem. Men når jeg er mer og mer i kontakt med dem, blir jeg fort "lei", og får lyst til å bli kjent med nye igjen. Så det å få skikkelig gode venner synes jeg ikke er så lett.

Jeg vet ikke om det er noe galt med meg, men jeg har vurdert å oppsøke psykolog for å få en vurdering. Noen tips fra dere lesere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...