Ritva Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 TvNorge...så fikk jeg med meg at en bil og en mann hadde prøvd å dra med seg en liten jente inn i en bil fra Grefsen Skole..og første gang jeg har hørt her hvor jeg bor...men heldigvis så klarte hun å slippe i fra. Jeg grøsser så inderlig...dette var min skole..jeg bor 500m unna...Min overgriper fra barndommen...bodde her hvor jeg bor nå...han plukket meg opp ved den samme skole år etter år...Og jeg grøsser over at det kan være _ham_..har liksom ikke tiltro til at noen andre enn ham kan gjøre og finne på dette i "mitt" område, men selvfølgelig det finnes flere av hans slag... Når jeg sier det..så er det fordi min overgriper har en tendens til å plage meg ennå (senest sist helg)..selv om det er over 20 år siden seksuelt sett. Jeg takler det veldig ok, jeg kjenner hans mønstre... ja, jeg kjenner ham bedre enn hva han gjør...men helt ærlig...jeg plages ikke av det, men blir fryktelig irritert og sint...når han henvender seg...Han vet og jeg vet hvem som har makten...og det er meg! Men hvis han nå har begynt i sin Alzeimer-tid prøver å gjenskape fortiden med meg...ved å prøve å gjenoppleve "følelsen" fra den gang med meg med en ny.....da blir jeg så sint... Og jeg føler meg så...ja, jeg føler meg så... -Men første ting i morgen..blir å kontakte rektoren på skolen...som jeg kjenner...dette ble så nært...og dette er noe jeg vil forfølge med hud og hår... Klem til alle som leser...Ritva er Ritva...Hun er sterk, men også svak...det er bare menneskelig det:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139404-p%C3%A5-nyhetene-idag-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fudge Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det må ha vært veldig opprørende...! Jeg tenker også sånn om jeg hører om ting i min hjemby, men det har aldri vært så nært som du skriver her... Bra at du skriver om det! Du er kjempetøff som tar kontakt med skolen også. - Og selvfølgelig er du både sterk og svak... du er Ritva - et menneske som alle andre ) *løveklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139404-p%C3%A5-nyhetene-idag-p%C3%A5/#findComment-873425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.