Gjest Er det noen som har peiling? Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (vil bare nevne at jeg ikke er den samme personen som gutt 20 som skrev et lignende innlegg lengre nede på dette forumet) Var hos øyespesialist for ca.2år siden pga sjeling og for å sjekke synet mitt... Han sa at sjelingen min har blitt mye verre og anbefalte meg om å operere sjelingen, men det var opp til meg. Jeg takket nei akkurat da, fordi jeg ikke liker sykehus...Fikk beskjed at hvis sjelingen ble verre og jeg fikk vondt i hodet, var det bare å ringe igjen... Kjæresten min råder meg til å be om en ny henvisning til øyespesialisten for sjekking av synet og evt. takke ja til operasjon fordi det ville jeg ha godt utbytte av og ikke angre på det. Problemet er bare at jeg er nå svært usikker på hva jeg vil og ikke vil...Hva vil dere råde meg til? Det jeg lurer på er hvordan foregår operasjon av sjeling? Får man lokalbedøvelse eller narkose, og hvordan foregår hele operasjonen, og etter oppvåkningen? Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har blitt operert mot sjeling tp ganger for 22år siden. Da var jeg bare 2år gammel så jeg husker ikke noe særlig av det i det hele tatt Håper at det er noen som kjenner til dette eller som har erfaring som vil svare meg på dette! Takker for svar på forhånd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139408-operasjon-og-sjeling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.