Gå til innhold

mageproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest bekymra78

Hei

I to års tid har jeg hatt mageproblemer. Problemene arter seg som et "hold" og sitter i nedre del av høyre mageregion. Jeg har tatt både ultralyd og røntgen uten at noe ble funnet, og legen(e) har sagt at jeg ikke skulle bekymre meg så lenge plagene ikke ble verre.

Men nå har det blitt verre. I jula har "holdet" på en måte forplantet seg til større deler av magen og jeg har blant annet ubehag i den ene testikkelen.

Jeg snakket med min fetter (som er lege) om dette, og han antok at det kunne være gallestein eller magesår - uten at han syntes symptomene var typisk. Han anbefalte gastroskopi for å få avklart det hele.

For min del er det dette med testikkelen som er mest bekymringsfullt akkurat nå. Er usikker på om jeg skal kaste meg inn i fastlegekøen eller gå raskere til verks.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13947-mageproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Til bekymra-78. Synes du kan ta kontakt med den legen du har snakket med til nå, og fortelle om bekymringen din. Trolig vil han ta deg raskt til undersøkelse, og så evt. henvise deg for ultralyd av pungen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13947-mageproblemer/#findComment-67886
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...