Gå til innhold

Kul på testikkelen

Anbefalte innlegg

keith1365380666

Jeg er en mann på 37 som i flere år har hatt en kul på størrelse med en ert på høyre testikkel. Det føles ikke som den sitter på sædlederen, men på selve testikkelen. Den har vært der så lenge, at jeg er usikker på om den har forandret seg med tiden. Fastlegen min har undersøkt den og sagt at det er normalt å ha slike kuler, og at det ikke er noe å bry seg om. Jeg lurer på om dette er noe jeg bør følge med, og om den kan utvikle seg til noe ondartet over tid? Bør den sjekkes på sykehus?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139471-kul-p%C3%A5-testikkelen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Dersom selve kulen sitter på testikkelen mener jag at du bør snakke med legen din påny. Det er vanlig å undersøke slike kuler med ultralyd. men høyst sannsynlig er det en godartet kul som sitter i bitestikkel eller i vevet rnd testikkelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...