Gå til innhold

røket streng - hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Igår kveld, da jeg og kjæresten lå og koste, så kjente jeg plutselig et slags "stikk" nedentil, og jeg oppdaget raskt at jeg hadde begynt å blø.

Det viste seg at strengen til penishodet hadde røket av, og strengen ligger nå "sammenkrøllet" ved roten av der strengen før begynte.

Hva kan/skal jeg gjøre? Jeg har forståelsen av at det vil gro seg selv, men stemmer dette?

Håper på snarlig svar...

Fortsetter under...

Hvordan er dette bra? Det gjør vondt, og det er et sår nedentil - føles ikke helt trygt...

Du har sikkert funnet ut av det nå.. Men det samme skjedde med samboern min. Vi ringte legevakten og fikk beskjd om at dette ordnet seg av seg selv. Dette var for 6 år siden og har ikke merket noe til det siden.

• 3 uker senere...

Du har sikkert funnet ut av det nå.. Men det samme skjedde med samboern min. Vi ringte legevakten og fikk beskjd om at dette ordnet seg av seg selv. Dette var for 6 år siden og har ikke merket noe til det siden.

Husker du hvor lang tid det tok?

Det har nå gått over tre uker siden det skjedde, og jeg og kjæresten har gjenopptatt sexlivet vårt. Jeg kjenner litt smerte i startfasen, på vei inn, men så fort hun har blitt skikkelig våt så merker jeg nesten ikke det.

Men "strengen" henger der nede fremdeles, som en liten stump - og jeg tror neppe den gror opp igjen...

Husker du hvor lang tid det tok?

Det har nå gått over tre uker siden det skjedde, og jeg og kjæresten har gjenopptatt sexlivet vårt. Jeg kjenner litt smerte i startfasen, på vei inn, men så fort hun har blitt skikkelig våt så merker jeg nesten ikke det.

Men "strengen" henger der nede fremdeles, som en liten stump - og jeg tror neppe den gror opp igjen...

Samboeren min har ikke klaget på noen smerter i ettertid. Det var kun vondt de første dagene. (kan jo og ha vært de første ukene, har ikke sex hver dag...!) Han har fremdeles litt hudoverskudd på den ene siden - som en liten knute. Se det an litt til og så ev. kontakt lege, ev. spør fagpersoner her eller på lommelegen.no. Men tror nok det blir bedre av seg selv.

Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...