Gå til innhold

RBD vs. depresjon/traumer


Adriana

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å være med på den undersøkelsen som de driver med på Rikshospitalet nå, om RBD. Og jeg vil ikke gå på flere antidepressiva fordi de ikke hjelper meg. Jeg vil gå på stemningsstabiliserende medisin som jeg ser at NHD anbefaler her.

Da jeg fortalte det til psykiateren min så han bare dumt på meg og sa: "du har vel ikke glemt at du ble seksuelt misbrukt da du var liten? Du har ikke RBD, men en vanlig depresjon som skyldes traumene dine."

Jeg blir både oppgitt og sint av sånne uttalelser! Kan ikke jeg ha RBD bare fordi jeg ble misbrukt som liten? Jeg er fullstendig klar over at jeg har ettervirkninger av det som skjedde, men jeg kan vel ha andre lidelser i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...