Gå til innhold

Munnsex


lillefrøken

Anbefalte innlegg

lillefrøken

Jeg vil gjøre det godt for kjæresten min.. Sex'n er bra sånn ellers,men når det kommer til munnsex får jeg helt angst! Jeg klarer rett og slett ikke å utføre munnsex på han. Jeg synes det smaker ekkelt og blir kvalm og brekker meg til tider. Han sier att jeg ikke trenger å suge han,men har lyst å gjøre det godt for han også. Han liker å slikke meg, men jeg føler meg bare "skyldig" når jeg ikke gir han noe tilbake.. Hva skal jeg gjøre!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berthold Grünfeld

Du skal ikke ta hans penis i munnen så lenge du føler aversjon mot det. Du kan eventuelt begynne med å slikke på hans penis. Særlig er penishodet følsomt for slik stimulering. Så får du se hvordan du liker å det. Det kan være at din aversjon blir litt mindre. Men så lenge du føler så sterk avsky som tilfelletsynes å være skal du ikke ta hans penis i munnen. Det vil bare virke uheldig for din seksualitet.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier han smaker vondt... er det sæden du tenker på? I såfall kan han jo evt, trekke seg ut før han kommer... Hvis det er penisen som smaker vondt, så burde han ta en dusj rett før dere gjør det, kanskje det hjelper? Ellers kan du jo bare ta det litt etter litt som du føler for det, og ikke tvinge deg selv til noe du ikke tenner på. Kanskje du vil like det senere, kanskje ikke. Bra at typen din er så forståelsesfull ihvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå vært sammen med dama mi ei god stund, og allerede helt i begynnelsen skjønte jeg at hun ikke likte/klarte munnsex. Det var ikke så vanskelig å ta hintet, hun var unnvikende når jeg innviterte henne til å suge/slikke meg. Jeg derimot elsker å slikke henne, noe hun også nyter. Hun er likevel opptatt av at hun skal være ren, nesten litt for opptatt :)

Men poenget var at vi snakket om dette etter en stund. Hun ga uttrykk for at hun ikke klarte å suge/slikke pikken min, hun følte seg ikke vel når hun gjorde det. Jeg på min side ble nok litt skuffet med en gang, men jeg har akseptert det, jeg ønsker ikke at hun skal måtte gjøre noe hun ikke føler er godt, det ville ødelagt det hele for henne, og så for meg. Jeg føler ikke at det mangler noe i vårt sex-liv selv om hun ikke suger meg, og hun føler heller ikke presset lenger, noe som gjør at hun slapper mere av.

Jeg forventer ikke at hun skal gjøre det, men jeg må jo innrømme at jeg har en drøm om at en gang... :)

Snakk med typen din, lillefrøken, forklar han situasjonen. Han vil forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg har nå vært sammen med dama mi ei god stund, og allerede helt i begynnelsen skjønte jeg at hun ikke likte/klarte munnsex. Det var ikke så vanskelig å ta hintet, hun var unnvikende når jeg innviterte henne til å suge/slikke meg. Jeg derimot elsker å slikke henne, noe hun også nyter. Hun er likevel opptatt av at hun skal være ren, nesten litt for opptatt :)

Men poenget var at vi snakket om dette etter en stund. Hun ga uttrykk for at hun ikke klarte å suge/slikke pikken min, hun følte seg ikke vel når hun gjorde det. Jeg på min side ble nok litt skuffet med en gang, men jeg har akseptert det, jeg ønsker ikke at hun skal måtte gjøre noe hun ikke føler er godt, det ville ødelagt det hele for henne, og så for meg. Jeg føler ikke at det mangler noe i vårt sex-liv selv om hun ikke suger meg, og hun føler heller ikke presset lenger, noe som gjør at hun slapper mere av.

Jeg forventer ikke at hun skal gjøre det, men jeg må jo innrømme at jeg har en drøm om at en gang... :)

Snakk med typen din, lillefrøken, forklar han situasjonen. Han vil forstå det.

La henne være i fred, ikke mas på dette med at hun skal suge/slikke din penis. Det er god grunn til å anta at hun en dag kaster seg ut på de "sytti tusen favners dyp", og tar din penis i munnen. Utsiktene er gode, særlig sett på bakgrunn av at hun setter pris på at du bruker munnsex på hennes kjønnsorganer.

At hun er opptatt av hygienen er ikke så merkelig. Mange er sensitive på dette med lukt og smak. Det låser seg helt for dem med hensyn til lystfølelser når ubehagelig lukt melder seg, enten den kommer fra munnen, anus eller andre kroppsdeler. Vi er meget forskjellige når det gjelder slik (over)følsomhet. Noen reagerer overhode ikke, mens andre tåler svært lite.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Professor Berthold Grünfeld

spesialist i psykiatri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...