Gå til innhold

Hvordan føles det...alvorlig lidelse/ hypokonder


Gjest zz

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt snakk om at folk skulle ønske at de hadde en mer alvorlig lidelse for å bli tatt mer på alvor. At de sliter med å føle seg stemplet som hypokonder.

Mens de med alvorlige lidelser skulle ønske at de hadde problemer som er mer allmenn aksepterte og lettere å snakke om. De ønsker at de hadde problemer som folk ikke blir redde/ forskrekket av å høre om.

Noen som vil dele noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en alvorlig lidelse, men jeg tenker ikke særlig mye på det. Jeg jobber med problemene i hverdagen og prater med fagfolk om det som har med lidelsen å gjøre. Føler lite behov for å prate om det ellers. Jeg har heller ingen problemer med å si at jeg har en psykisk lidelse. Hvilken det er har ikke andre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...