Gå til innhold

Megadårlig seponere seroxat


Lyon

Anbefalte innlegg

Hjelpe meg! Jeg har slitt med depresjoner, og har vært oppe i 60 mg seroxat om dagen. Jeg skulle trappe langsomt ned for en og en halv uke siden, og fikk anafranil 10 mg som jeg skulle ta ifbm nedtrappingen. Vel, torsdag for en uke siden tok jeg en overdose med anafranil og seroxat, heldigvis (sier jeg nå) ble jeg funnet i siste liten og sendt med helikopter til sykehuset. Jeg var på sykehuset til mandag, og kom hjem mandagskvelden. Jeg bruker ikke noe medisin nå, og jeg er kjempedårlig. Jeg var følgelig veldig trøtt i helga, men tirsdag ble jeg kjempedårlig. Jeg kontaktet min fastlege som ga meg xanor 1 mg, en til formiddagen, en til kvelden på tirsdag, og en til i går morges, da skulle jeg være over abstinensen mente han.

Det gikk kjempebra med xanor, symptomene ble borte og jeg følte meg helt fin. Jeg tok en halv i går formiddag og en halv i gårkveld.

Nå er jeg kjempedårlig igjen, føles som jeg har vært på DEN fyllekula. Ja, megafyllesjuk føler jeg meg... Hvorfor?

Hva er det som skjer med meg? og vil det vedvare, eller vil det gå over etter hvert?

åååh, hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det vanlig å bli så dårlig av å slutte med seroxat ??Hvorfor skal du slutte ?

Nei, det er visst ikke vanlig. Men det _kan_ skje med enkelte.

Jeg skal slutte fordi legen mente at jeg ikke fikk den effekten som han ønsket jeg skulle få. 60 mg pr dag er relativt mye, tror vanlig dose er 20 mg.

Har lest litt på nettet om seroxat i dag, det virker som om noen få (inkl meg) ikke har så godt av seroxat, og at hos noen få kan den faktisk føre til selvmord. Kanskje derfor jeg tok den overdosen i forrige uke, grøss og gru..

jeg har jo fem barn å ta meg av, og den minste er jo bare knappe 7 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @rebecca@

Nei, det er visst ikke vanlig. Men det _kan_ skje med enkelte.

Jeg skal slutte fordi legen mente at jeg ikke fikk den effekten som han ønsket jeg skulle få. 60 mg pr dag er relativt mye, tror vanlig dose er 20 mg.

Har lest litt på nettet om seroxat i dag, det virker som om noen få (inkl meg) ikke har så godt av seroxat, og at hos noen få kan den faktisk føre til selvmord. Kanskje derfor jeg tok den overdosen i forrige uke, grøss og gru..

jeg har jo fem barn å ta meg av, og den minste er jo bare knappe 7 mnd.

Håper alt ordner seg for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...