Gå til innhold

Jeg svinger jo for fort!


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Tok scid-test i dag. Legen sa at for å kalle det bipolar lidelse må depresjonen vare i minst to uker. Min varer bare et par dager! Men den kommer desto oftere. Men da jeg var innlagt sa de jo at jeg var bipolar rapid cycle, selv om jeg bare var oppstemt i to dager og deprimert i to dager. Men jeg fikk likevel bipolar-diagnose etter scid-intervjuet fordi jeg mente jeg hadde vært deprimert mer enn to uker to ganger tidligere. Skal begynne med litium nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Så fint at du får medisin for det nå. La oss håpe at det virker. Jeg bruker Lamictal og er forsåvidt fornøyd med det. Blir ikke så utrolig høy.

Men jeg har da også hovedsaklig tyngde på depresjoner som jeg har ett par uker noen ganger i året, høst og vår. Jeg har også, som deg, ett par dager depresjon og ett par dager høy i perioder. Liksom litt om en annen.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Så fint at du får medisin for det nå. La oss håpe at det virker. Jeg bruker Lamictal og er forsåvidt fornøyd med det. Blir ikke så utrolig høy.

Men jeg har da også hovedsaklig tyngde på depresjoner som jeg har ett par uker noen ganger i året, høst og vår. Jeg har også, som deg, ett par dager depresjon og ett par dager høy i perioder. Liksom litt om en annen.

Klem fra

godt å høre at jeg ikke er den eneste som bare har dags-svingninger. Jeg blir bare så oppgitt over legen som sa at man måtte være deprimert i to uker, når jeg først fikk diagnosen rapid cycle etter å ha være deprimert i to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

godt å høre at jeg ikke er den eneste som bare har dags-svingninger. Jeg blir bare så oppgitt over legen som sa at man måtte være deprimert i to uker, når jeg først fikk diagnosen rapid cycle etter å ha være deprimert i to dager.

Det er veldig frustrerende. Men som sagt jeg har ikke så veldig store svingninger og er derfor heldigvis ikke så hardt rammet. Det to periodene jeg har depresjoner over uker, da er jeg langt nede da. Tenkt å ta livet mitt ett par ganger, men så har jeg jo unger heldigvis.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Det er veldig frustrerende. Men som sagt jeg har ikke så veldig store svingninger og er derfor heldigvis ikke så hardt rammet. Det to periodene jeg har depresjoner over uker, da er jeg langt nede da. Tenkt å ta livet mitt ett par ganger, men så har jeg jo unger heldigvis.

Mvh

bra du har det, vil ikke miste deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...