Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

3

• shandy

3

• nanna

2

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest halogen

Hei molli!

Jeg har lest tråden på foreldreforum - og jeg vet hvordan du har det. Jeg har selv sittet i din posisjon og vært den som blir hetset og tillagt de mest grusomme holdninger og meninger.

Jeg vil bare si - forsøk å heve deg over det. Hvis vi hadde kunnet se hvem som står bak alle de anonyme innleggene tipper jeg at det er en 5-10 stykker som driver på sånn, som forherliger seg selv gjennom å stikke litt i andre.

Du har min fulle støtte og sympati i denne saken, selv om jeg i mange andre saker er uenig med deg. Forøvrig skjønner jeg reaksjonen din godt når det gjaldt den hodefasongen. Hadde sikkert reagert sånn jeg også.

Så om du forsvinner eller ei - ikke gå i sinne.

Klem

Hei Molli.

Jeg leste noen av innleggene i tråden + hovedinnlegget selvfølgelig.

De fleste reagerer når de oppdager noe de ikke er vant til. Jeg ville helt sikkert blitt forbauset selv om jeg var deg i den situasjonen.

Skjønner at du syntes det var ubehagelig å motta ubehagelige svar på innlegget ditt, men kanskje kan du prøve å se det fra den andre siden? For dem som er kjent med slik hodeform, er det "normalt/naturlig/ikke uvanlig". Når noen så uttrykker sterk forbauselse over det, så er kanskje toleransegrensen litt lav?

Du har sikkert mye å bidra med, og mer å lære, ved å fortsette på dol.

Mvh

Annonse

se her står det:

"Something as simple as sleeping on the back can cause brachycephaly. The head flattens uniformally, causing a wider and shorter shape. Increased head height is also common with brachycephaly"

på denen siden: http://www.cranialtech.com/Treatment/before.html

Barnebarnet mitt er sånn - helt paddeflatt bakhode. Jeghadde heller ikke sett det før hos noen.

KLEM!

Gjest Sniff

se her står det:

"Something as simple as sleeping on the back can cause brachycephaly. The head flattens uniformally, causing a wider and shorter shape. Increased head height is also common with brachycephaly"

på denen siden: http://www.cranialtech.com/Treatment/before.html

Barnebarnet mitt er sånn - helt paddeflatt bakhode. Jeghadde heller ikke sett det før hos noen.

KLEM!

Ehh Fuga=Flisa - du har barnebarn? Overrasket... ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...