Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

3

• shandy

3

• nanna

2

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Huffda ;(

Overse nå disse dustene, når jeg leste tråden satt jeg bare og himlet og lo for meg selv - "begynner de nå igjen?"

".. men hun lar seg neppe herse med .. " tenkte jeg.

Selv synes jeg at man bare bør overse det hele, og ser selvfølgelig ingenting merkelig med innlegget ditt, bortsett fra at det ikke er gjennomlest og NITIDIG korrekturlest og sensurert med DOL-REAKSJONS-SENSUR.

*ler*

Håper du ikke forsvinner, det har vært veldig hyggelig å følge innleggene dine den tiden jeg har vært her.

Klem fra

Annonse

Nei, nå må ikke du også bli borte! Det er jo snart ingen igjen av de gode, gamle dolerne...det er så mange som har gitt opp, blitt borte, utestengt osv.

Kom tilbake, da... please...?

PØH! - skal vedde på at de aller, aller fleste er her enda - bare under andre nick :)

Annonse

Gjest har vurdert å forlate dol mange ganger, men klarer ikke ;(

Kjedelig om bare de med pk meninger og holdninger fortsetter å skrive her!

En må regne med å få kjeft når en skriver rett fra levra og ikke vurderer det en skriver i forhold til de normene som fungerer på forumet. Sånn er det bare. Håper du kommer tilbake!

Ja det med drittslengningen du har fått, vet jeg ingenting om. Gidder knapt å se innom her, men må av og til.

Sykdom er alltid leit, og jeg håper det er noe som lar seg bote/går over.

Du har adressen min hvis du vil sende meg noen ord. Skjønner godt hvis du vil ha det for deg selv. Alt er ikke like morsomt å prate om.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...