sterksvak Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Skrev dette for noen år siden da jeg hadde det godt etter å ha flyttet fra sambo. Til undrerinnen: du har det bedre uten ham....har du tenkt på hvorfor du føler at du behøver ham????? Jeg skrev ned alt jeg var redd for, og kom frem til at det (da) var å ikke få være det jeg er, som han nektet meg å være. Styrken finnes inne i oss alle! En plass..... "Ingen skal få temme meg Ingen skal få putte meg i bås og si hvem jeg er Ingen skal få styre meg og bestemme hva jeg skal stå for For jeg bestemmer selv hvem jeg vil være Jeg styrer selv når jeg vil snakke og hva jeg skal si Men jeg kan åpne meg for mennesker De kan få bli en del av min verden hvis jeg har lyst Med frihet skapes bånd Med ønske om at de skal ha det godt skapes kjærlighet For livet kan være en gave Derfor skal ingen få temme meg." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139741-styrke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.