Gå til innhold

vil ikke ha det tøft lenger!!(langt)

Anbefalte innlegg

har alltid vært den blide og morsomme, den som fant på mye rart og nøt hver eneste dag. så møtte jeg han og nå kan jeg ikke huske sist jeg var virkelig glad.. sprudlende glad. jeg var på smi forrige dagen og da begynte jeg å lo så det virkelig sprudlet inni meg.. og det føltes så utrolig godt. jeg hadde det så godt i de sekundene.. uroet meg ikke for noe, var bare glad og trygg.. jeg fikk smaken av fortiden min før HAN, og den var så god. men ble trist når jeg forstod at den blir ikke værende ennå.. en dag vil den nok bli der, men akkurat for øyeblikket er alt vanskelig igjen. er kvalm.. spiser bare chips og drikker vann.. er redd og orker ingenting. jeg fortrenger og fortrenger fordi jeg vil være mitt gamle jeg, jeg vil ikke ha det tøft. vil ha det godt, leve og være lykkelig. glede meg istedenfor å grue meg. smile istedenfor gråte. jeg liker ikke meg selv lenger. ser i speilet og ser ikke den samme som før. ser ikke forskjell når jeg har pyntet meg, ser fremdeles en kald og tragisk person. jeg vil ikke være den som har det tøft, jeg vil være den som hjelper. den som sender et smil som varmer, ikke den som trenger smilet..

vet at jeg har lagt en god del bak meg, men er så utrolig langt igjen likevel.. og jeg er så lei.. kanskje derfor jeg har begynt å fortrenge ting igjen.. fordi jeg er lei, og ikke orker mer.. er litt hard mot meg selv, når alt går bra kjører jeg på i toopgir for å komme dit jeg vil.. men kræsjer alltid et eller annet sted på veien..

ville bare få det ut..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139751-vil-ikke-ha-det-t%C3%B8ft-lengerlangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...