Gå til innhold

Vondt i brystet


Gjest kaoooos

Anbefalte innlegg

Gjest kaoooos

Har så fryktelig vondt i bryste på høyre side. Føler nesten jeg ikke får puste. Kan noen gi meg råd, og fortelle hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kaoooos

Angst ?Har du vondt hele tiden ? Hvordan er smertene ?

Smertene har blitt verre hver dag, og i dag syntes jeg de har vært mer eller mindre til stede hele tiden.Smertene er bare vonde og sitter på høyre side og gjerne bak i ryggen. Har vært inne på om det er angst, men jeg karer liksom ikke få tak i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @rebecca@

Smertene har blitt verre hver dag, og i dag syntes jeg de har vært mer eller mindre til stede hele tiden.Smertene er bare vonde og sitter på høyre side og gjerne bak i ryggen. Har vært inne på om det er angst, men jeg karer liksom ikke få tak i det.

Angst er mer som press i brystet, som om det ikke er plass til luften sm skal ut...kanskje du bør ta en legesjekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Det kan være at stresset ditt har satt seg i musklene. Jeg hadde det for noen år siden. Klarte nesten ikke å puste. Jeg kom til at det var ribbensmusklene som hadde omtrendt låst seg. Og det var utrolig vondt. Gå til lege og få noe for det sånn at du kan bevege deg normalt. Da går det fortere over.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristelin@

Smertene har blitt verre hver dag, og i dag syntes jeg de har vært mer eller mindre til stede hele tiden.Smertene er bare vonde og sitter på høyre side og gjerne bak i ryggen. Har vært inne på om det er angst, men jeg karer liksom ikke få tak i det.

Kanskje det er noe lungeinfeksjons-greier. Siden du kjenner det bak på ryggen også. Ta en legesjekk du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bugge1365380662

Smertene har blitt verre hver dag, og i dag syntes jeg de har vært mer eller mindre til stede hele tiden.Smertene er bare vonde og sitter på høyre side og gjerne bak i ryggen. Har vært inne på om det er angst, men jeg karer liksom ikke få tak i det.

Siden du nevner at det sitter både på framsiden og baksiden, tenker jeh at det kanskje er noe en kiropraktor eller em manuell terapeut kunne sjekket opp. Det er jo en opplagt sammenheng mellom bryst og rygg, og låsinger kan og gi fornemmelser av pustebesvær. Har du fått dette akutt ville jeg prøvd en kiropraktor.Har det vart en stund-en manuellterapeut. Her kan jeg selvfølgelig være helt på villspor.Men det var bare en tanke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...