Gå til innhold

Forvirra....!


Gjest crista

Anbefalte innlegg

Gjest crista

tror jeg lider av en personlighetsforstyrrelse,men kvier meg litt for å ta opp dette med legen min...!!hva slags symptomer må til før en kan få en sånn diagnose....??vanskelig spørsmål kanskje eller....??noen som har svar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saigon

Det finnes en haug med personlighetsforstyrrelse. Hvilken personlighetsforstyrrelse du evt. har kommer jo helt annpå sympotomene, reaksjonsmønstre og adferdsmønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crista

Det finnes en haug med personlighetsforstyrrelse. Hvilken personlighetsforstyrrelse du evt. har kommer jo helt annpå sympotomene, reaksjonsmønstre og adferdsmønster.

ante meg det!!måtte bare spørre.har ikke helt peiling på disse sakene jeg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristelin@

ante meg det!!måtte bare spørre.har ikke helt peiling på disse sakene jeg.......

Lån deg ei bok på biblioteket da vel!

En veldig bra en er en som heter 'Personlighet og personlighetforstyrrelse' eller noe slikt. Den er blå på omslaget, har glemt forfatternavn, men han er norsk og det var et etternavn som endte på -sen.

Husk at det mange mener er en personlighetsforstyrrelse, faktisk bare kan være en sterk personlighet. Det er glidende overganger. Noen skal bare henge seg opp i det negative ved det, vet du! Det kan være positivt å ha sin egen sterke personlighet også! Glem ikke det når du leser... De fleste finner også (hvis de er ærlige) noe som passer på seg selv ved de fleste 'forstyrrelser', så ikke la det skremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crista

Lån deg ei bok på biblioteket da vel!

En veldig bra en er en som heter 'Personlighet og personlighetforstyrrelse' eller noe slikt. Den er blå på omslaget, har glemt forfatternavn, men han er norsk og det var et etternavn som endte på -sen.

Husk at det mange mener er en personlighetsforstyrrelse, faktisk bare kan være en sterk personlighet. Det er glidende overganger. Noen skal bare henge seg opp i det negative ved det, vet du! Det kan være positivt å ha sin egen sterke personlighet også! Glem ikke det når du leser... De fleste finner også (hvis de er ærlige) noe som passer på seg selv ved de fleste 'forstyrrelser', så ikke la det skremme.

Takk for tipset!!tror jeg skal ta meg en tur på biblioteket da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...