Gjest FlåTra Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Noen som har vært borti å blø fra endetarmen? Hver gang jeg har avføring er det store mengder blod i toalettet og på papiret. Må tørke meg flere ganger. Dette har pågått i 3 mnd nå. Blør selv om jeg har diare. Jeg er 28 år. Har ellers følt litt ubehag i buken, men har trodd det er eggeløsning jeg kjenner. Det er også vondt å gå, kjennes ut som om bekkenmuskulaturen er "utslitt". Noen med slike symptom der ute? 0 Siter
Gjest pkl Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Hadde jeg vært deg, ville jeg tatt meg en tur til fastlegen. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 For det første bør du nok kontakte fastlegen din allerede på mandag om du ikke allerede har gjort det. For det andre så ser det alltid mye mer ut i toalettet enn det virkelig er. Er blodet rødt så er det langt nede i endetarmen det blør og det er mye mulig det er hemmorider. Men det bør undersøkes uansett. Du får jo lav blodprosent også når du har blødd så lenge. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.