Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en venn av meg som har vært sykemeldt i 6 mnd p.g.a ryggsmerter. I den forbindelse så har han brukt paralgin forte og somadril over en lang periode. Den siste tiden nå har han vært plaget med magesmerter. Magen føles stinn uavhengig av hvor mye han spiser. Han har vært mye plaget med hard mage og har vært nødt til å bruke en del midler for dette.Samt mot luftsmerter. Han kan være helt fin i mage helt til han spiser noe. En spiseskje med youghurt kan være nok til at han får smerter. Hva kan gjøres? Han spiser daglig svisker og andre ting som gjør at magen skal fungere bra.

Han er ikke noe flink til å fortelle legen om andre ting enn det legen spør om. Jeg mener at han bør undersøkes for dette. Han mener det kommer av tabelettbruk og prøver å bruke mindre. Problemet er jo at magesmertene gjør at ryggen også kjennes vondere ut.

Noen her som har opplevd det samme og som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139873-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...