Gå til innhold

Når man glemmer å ta Efexor


Gjest Efexor

Anbefalte innlegg

Gjest Efexor

Jeg glemte å ta Efexor Depot og Lamictal i dag tidlig.

Så begynte jeg å merke istad at jeg hadde vanskelig for å fokusere på ting. Øynene går her og der, og jeg har problemer med at jeg føler meg svimmel.

Er dette fordi jeg glemte å ta tablettene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg vet ikke med efexor, men jeg har glemt å ta lamictal og merket ikke noe forskjell med den iallefall.

Kan du ikke ringe legevakten å spørre om efexor'en da. Så vet du iallefall at det ikke er noe du brykker på.

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tips

Tvilsomt, men tror ikke det vil gi utslag så fort. Du kan vel ta medisinen nå isteden siden du glemte det?

Evt. kan du hoppe over, ikke farlig. Skjedd meg med efexoren, ikke noe betydlig forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Når jeg glemte å ta efexor om kvelden, ble jeg liggende badende i kaldsvetting og andre symptomer.Hoppet jeg over ett døgn,kunne jeg få skikkelig "abstinens". Desorientering, mistet koordinasjonsevnen, hodepine,kvalme,snakket uklart m.mer. Slik var det når jeg gikk på tegretol også. Psykiateren min sier at det finnes noen få som er mye mer ømfindtlig enn folk flest, og kanskje du er en av dem. (Nå glemmer jeg aldri å ta tablettene mine...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg glemmer å ta efexor en kveld er jeg skikkelig svimmel dagen etter. Merker ikke noe sånt på noen andre medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jake1365380469

Vet ikke, men er det ikke bare å få tatt medisinene så snart som mulig nå da?

Det kan godt stemme. efexoren har kort halveringstid i kroppen - dvs. den er ute av systemet ganske kjapt, så man kan merke en dag uten svært godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...