Gjest foffen Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Begge mine brystvorter går innover. Dette er en av mine største komplekser, sannsynligvis fordi jeg ikke har sett noen andre med lignende. Er dette i det hele tatt normalt? Er det noe å gjøre med det? 0 Siter
Tornerose Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Det er helt normalt, så fremt de alltid har vært sånn. Hvis de har vendt utover og så plutselig vender innover kan det tyde på noe galt og da bør du få det sjekket. Personlig kan jeg ikke forstå hvorfor kvinner vil ha utover-brystvorter som til enhver tid synes under tettsittende klær. 0 Siter
Gjest foffen Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Det er helt normalt, så fremt de alltid har vært sånn. Hvis de har vendt utover og så plutselig vender innover kan det tyde på noe galt og da bør du få det sjekket. Personlig kan jeg ikke forstå hvorfor kvinner vil ha utover-brystvorter som til enhver tid synes under tettsittende klær. Kanskje det er rart at jenter vil ha utover brystvorter, men hva er verre: at de synes, eller at det ser ut som om det er noe feil med dem? Det ser jo bare rart ut med innovervendte brystvorter under inntilsittende klær. Eller kanskje dette bare er i mitt hode siden jeg ikke har sett noen andre med lignende brystvorter. 0 Siter
Tornerose Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Kanskje det er rart at jenter vil ha utover brystvorter, men hva er verre: at de synes, eller at det ser ut som om det er noe feil med dem? Det ser jo bare rart ut med innovervendte brystvorter under inntilsittende klær. Eller kanskje dette bare er i mitt hode siden jeg ikke har sett noen andre med lignende brystvorter. Jeg synes ikke det ser rart ut og har sett massevis av kvinner med innovervendte brystvorter. Mine er ikke spesielt utovervendte heller og jeg er glad for det. Men smaken er som baken da. Uansett er du helt normal. :-) Du kan forresten få kjøpt noe greier på apoteket, husker ikke helt hva det heter (Niplette?) som er en slags plastdings du har over brystvortene under BH'en som skal suge ut vortene. Det er kanskje verdt et forsøk hvis dette betyr mye for deg. 0 Siter
Gjest foffen Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Jeg synes ikke det ser rart ut og har sett massevis av kvinner med innovervendte brystvorter. Mine er ikke spesielt utovervendte heller og jeg er glad for det. Men smaken er som baken da. Uansett er du helt normal. :-) Du kan forresten få kjøpt noe greier på apoteket, husker ikke helt hva det heter (Niplette?) som er en slags plastdings du har over brystvortene under BH'en som skal suge ut vortene. Det er kanskje verdt et forsøk hvis dette betyr mye for deg. Takk for betryggelse over at det ikke er unormalt! Det gjelder vel bare å bli vant til det. Jeg skal prøve 0 Siter
Gjest pupper Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Takk for betryggelse over at det ikke er unormalt! Det gjelder vel bare å bli vant til det. Jeg skal prøve Jeg har samme problem, og synes det er veldig plagsomt. 0 Siter
Gjest rin Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Jeg har samme problem, og synes det er veldig plagsomt. Hei, jeg hadde innadvendt brystvorter, og fikk dekt operasjon, nå står de ut, og føler meg nå som kvinne. Jeg har født 2 barn og har aldri kunnet amma, så dette var bare helt topp, snakk med faslegen. klem 0 Siter
Gjest pupper Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Hei, jeg hadde innadvendt brystvorter, og fikk dekt operasjon, nå står de ut, og føler meg nå som kvinne. Jeg har født 2 barn og har aldri kunnet amma, så dette var bare helt topp, snakk med faslegen. klem Hvordan var operasjonen? Hva kostet det? Jeg er bare 21 år, og ingen planer om barn med det første. Tror du likevel jeg vil kunne få en slik operasjon`? 0 Siter
Gjest rin Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hvordan var operasjonen? Hva kostet det? Jeg er bare 21 år, og ingen planer om barn med det første. Tror du likevel jeg vil kunne få en slik operasjon`? Jeg fikk dekt hele operasjonen, tilogmed reise, fly. Du bør snakke med legen din for å avklare hva h*n mener. Siden jeg er ferdig med barn så var det ikke noe problem for meg,å siden du ikke er ferdig så er det mulighet for operasjon men du må da ha i tankene at det kan oppstå problm. der du ikke kan amme. Det er en sjanse å ta, men det er verdt det om det plager deg så mye som det har gjort med meg, lykke til:) 0 Siter
Gjest pupper Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg fikk dekt hele operasjonen, tilogmed reise, fly. Du bør snakke med legen din for å avklare hva h*n mener. Siden jeg er ferdig med barn så var det ikke noe problem for meg,å siden du ikke er ferdig så er det mulighet for operasjon men du må da ha i tankene at det kan oppstå problm. der du ikke kan amme. Det er en sjanse å ta, men det er verdt det om det plager deg så mye som det har gjort med meg, lykke til:) Takk for svar! 0 Siter
Gjest rin Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Jeg fikk dekt hele operasjonen, tilogmed reise, fly. Du bør snakke med legen din for å avklare hva h*n mener. Siden jeg er ferdig med barn så var det ikke noe problem for meg,å siden du ikke er ferdig så er det mulighet for operasjon men du må da ha i tankene at det kan oppstå problm. der du ikke kan amme. Det er en sjanse å ta, men det er verdt det om det plager deg så mye som det har gjort med meg, lykke til:) at niplette som ble nevnt, har liten eller ingen effekt for de med skikkelig innovervendt brystvorte. Jeg har prøvd dette å det endte med at jeg begynte å blø, hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.