Gå til innhold

Hjelp....jeg mister følelsen i beinet...

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har hatt mye problemer med ryggen. Har etterhvert klippekort hos kiropraktor og muskelterapeut. Var sist hos kiropraktor for 4 dager siden. Før DET kiropraktorbesøket har jeg hatt litt problemer med at jeg mistet følelsen nedover låret, på innsiden. Han "knakk opp" som han pleier og fikk ordnet det problemet. Var helt fin i ryggen etterpå...HERLIG:)

Men i dag har foten min ikke vært helt god. Jeg har vært nummen og litt følelsesløs nedover utsiden/baksiden av låret og leggen. Holder på å bli sprø! Motorikk og alt fungerer fint, det er bare denne ekle følelsen av å være nummen.... det er nesten bedre at det er vondt...da kan jeg iallefall ta smertestillende for å lindre det. Dette lindres jo ikke av noe. Noen som har et forslag til hva jeg skal gjøre?

Jeg skjønner jo at der er noe som ligger i klem, men det får jeg jo ikke gjort noe med nå i helgen.

Kan forøvrig opplyse om at jeg går på Voltaren x 3 for dagen pga. en betennelse i kjeveleddet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139914-hjelpjeg-mister-f%C3%B8lelsen-i-beinet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skrev dette i dag? og sier at du ikke får gjordt noe med det i helgen... Hvis jeg var deg, ville jeg tatt en telefon til legevakten og hørt hva de har og si - bedre føre var enn etter snar vet du:)!! Ikke til å spøke med slike ting! Lykke til, og god bedring...

Du skrev dette i dag? og sier at du ikke får gjordt noe med det i helgen... Hvis jeg var deg, ville jeg tatt en telefon til legevakten og hørt hva de har og si - bedre føre var enn etter snar vet du:)!! Ikke til å spøke med slike ting! Lykke til, og god bedring...

joda, problemet er at jeg jobber på legevakten...og vil helst ikke gå dit dersom jeg ikke er "døden nær";)

er forresten litt bedre i dag...så jeg får jo se hva som skjer...

joda, problemet er at jeg jobber på legevakten...og vil helst ikke gå dit dersom jeg ikke er "døden nær";)

Tror ikke det haster allverden så lenge du klarer å tisse. Men du bør ta deg en tur til legen i morgen.

Legevakta er noe herk med lange ventetider og halvutdannede leger *rister på hodet*

*Smiler*

Kjekt å høre at du ihvertfall føler deg bedre da. Nei, jeg kan jo på en måte forstå hvorfor du ikke vil gå dit - men du kunne jo ringt og sagt at det gjaldt en annen person:)? Men de ville vel sett på det uansett... og spørsmålet er vel om de kunne gjordt så mye. Det hørtes jo nesten ut som om det var noe som lå i klem, eller at det kanskje var en muskel som var forstrukket.... i og med at du er blitt bedre:) Fortsatt god bedring ihvertfall, og så er det jo mandag i morgen - så da kan du jo alltids ta kontakt med legen din.

*Smiler*

Kjekt å høre at du ihvertfall føler deg bedre da. Nei, jeg kan jo på en måte forstå hvorfor du ikke vil gå dit - men du kunne jo ringt og sagt at det gjaldt en annen person:)? Men de ville vel sett på det uansett... og spørsmålet er vel om de kunne gjordt så mye. Det hørtes jo nesten ut som om det var noe som lå i klem, eller at det kanskje var en muskel som var forstrukket.... i og med at du er blitt bedre:) Fortsatt god bedring ihvertfall, og så er det jo mandag i morgen - så da kan du jo alltids ta kontakt med legen din.

Heey...nå er jeg enda bedre. Nesten helt fin nå...bortsett fra litt kramper i andre foten. Hm...men jeg skal til muskelterapeut i morgen, så hun klarer nok å kna opp en del. Skal egentlig ikke til kiropraktoren igjen før om to uker. Og lege...æh... er liksom ikke syk nok for det nei. Nei, det var nok noe som lå i klem. Får visst begynne å trene de ryggmusklene ser det ut som. Kan jo ikke bli gående sånn i all evighet...være levebrød for kiropraktorer og sånn mener jeg;)

Annonse

Heey...nå er jeg enda bedre. Nesten helt fin nå...bortsett fra litt kramper i andre foten. Hm...men jeg skal til muskelterapeut i morgen, så hun klarer nok å kna opp en del. Skal egentlig ikke til kiropraktoren igjen før om to uker. Og lege...æh... er liksom ikke syk nok for det nei. Nei, det var nok noe som lå i klem. Får visst begynne å trene de ryggmusklene ser det ut som. Kan jo ikke bli gående sånn i all evighet...være levebrød for kiropraktorer og sånn mener jeg;)

*Smiler* Så flott da! Måtte le litt da jeg leste det du skrev... det med å være levebrødet til kiropraktoren - mye sant i det ja. Skal si du får sagt det ja, og det var veldig bra sagt - må jeg si;)! Masse lykke ønskninger er herved sendt - håper det går bra med deg..

Gjest ikke til å spøke med

Ja dette ville jeg faktisk tatt alvorlig ....

en ung kvinnelig bekjent av meg, hadde prolaps i ryggen hvor hun mistet følelsen i beinet ..... det blei hasteoperasjon, men dessverre på beinet må hun idag ha skinne, det er helt følelsesløst ..... hun er uføretrygdet og jobber nå med en rettsak mot legen som ikke sendte henne videre til operasjon .....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...