Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei til dere to gamle "kjente".

joda, klagde min nød, men tilstanden er vel ikke så traurig som jeg i et svart øyeblikk ga uttrykk for..

jeg er ikke veldig syk.. drar på benet og sliter med høyrehånda. blakk på cash men ganske velstående i formue... (men hvem kan leve av den??)

mannen min døde etter 5 dagers varsel. det var ille. 51 år gammel..

men jeg har jo "ungene" og rasmus bissevov..

og musikeren: mente du moe særskilt med det med å trå varsomt? har jeg blottstilt for mye av noe? takknemlig for svar på det.. steinbeck, ja, men jeg kan jo de fleste utenat.. men ingen dum ide.. kan kose meg gjennom alle tiders torsdag om igjen, jeg,,

poetica: har du noen kontakt med pi@, eller er hun helt borte fra nettet? håper virkelig ikke jeg har tråkket henne på noen tær, siden vår hyggelige mailing plutselig tok slutt..

nei, her inne er det få av de gamle å se.. selv stakk jeg innem for første gang på evigheter, og jeg blir nok ikke ofte å finne her.. men innimellom? nå når jeg først har fått svar blir jeg jo nysgjerrig på om det noen flere kommentarer..

klem til begge..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139951-poetica-og-musikeren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, jeg var helt uten baktanker. Som vanlig... :-) Det var vel et bilde av deg der, som var tatt etter at du hadde tryna i svømmehallen, eller hva det var. Så det var bare det:-)

Godt å høre at du klarer å hente fram litt optimisme da. Ikke bare bare det, etter å ha mista en av sine nærmeste på den måten:-/ Men at hunder er god medisin for det meste, det er helt sikkert:-) Ja, bortsett fra hundeallergi da;-) Og støv på hjernen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139951-poetica-og-musikeren/#findComment-877457
Del på andre sider

"poetica: har du noen kontakt med pi@, eller er hun helt borte fra nettet? håper virkelig ikke jeg har tråkket henne på noen tær, siden vår hyggelige mailing plutselig tok slutt.."

Jeg har sporadisk kontakt med Pi@ på mail, hun nevnte at dere plutselig hadde sluttet å maile til hverandre. Men ikke noe om hvorfor.

Leit å høre at du har mistet mannen din. :o(

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139951-poetica-og-musikeren/#findComment-883983
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...