Gjest Ritva og lykke til videre..Du klarer! Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 det flere ganger før tror jeg...men nå kjenner jeg at det _virkelig_ er det jeg må gjøre! Holde meg unna Dol og såkalte "venner" via nettet. Dette er et veldig fint forum for den som søker hjelp i første instans for å komme videre! Sats også på dine venner i RL som du kjenner, som kjenner deg på godt og vondt, som vil forstå deg hvis du gir dem innsyn, som du har kjemi med, som du føler har det samme språk og meninger som deg...eller som vil i hvertfall diskutere det med deg uten bastante og prinsippfaste meninger. Som jeg forstår! -Men jeg kan ikke lengere forholde meg til dette, når meninger, mine erfaringer el ord er av beste mening og ikke noe vondt...for noen...hvis ikke de kan respektere mine meninger eller prøve å forstå hva jeg mener og mitt språk...så kommer det ingen til gode! Jeg er sterk..det vet jeg...men til og med jeg trenger svar på spørsmål og bekreftelse..alle mennesker gjør det...har fått meg til å overleve mye og mangt...men den som ikke vil høre hva jeg sier, prøve å forstå og respekterer på et eller annet nivå...ja, da får det bare bli slik...Meg er meg..og den som ikke er villig til å se, høre, respektere, bli kjent med meg og sette pris på meg som jeg er her og nå...det får så være! Jeg respekterer selvfølgelig andres meninger og prinsipper...men kan hende at de må fortelle meg det litt mere inngående enn hva de tørr gjøre! Det forstår jeg! Ingen kan være venner med alle, ingen kan forstå alt..slik er det å leve! Selv, denne uken, møtte jeg en "nett-venn", vi snakket om så mye...som jeg selv følte og kunne tilføre meg ny innsikt og meninger..var så koselig...synes jeg! Jeg delte t.o.m. tanker og følelser om meg og mitt som jeg ikke gjør for ofte... Det var så godt! - Men nå har jeg visstnok trådd over noen grenser som h*n ikke tillater! Jeg respekterer det syn slik h*n føler det...det er det viktigste uansett! Jeg vet selv at jeg har hjulpet mange videre i livet her inne, og heldigvis så er de ikke bl.a. her på Dol lengere. Det finnes et liv uten Dol:) -Men jeg har dessverre opplevd så mange gjennom tidene som har valgt annet...Det er svært tungt og går innpå meg! for t.o.m. jeg er et menneske med følelser og tanker og meninger!... Og t.o.m. jeg trenger bekreftelse og respekt...Det sårer meg og gjør meg vondt at "jeg" skal være en personen som skal være der men som ingen kan være der for meg! Jeg trenger det! -Og det sårer meg at noen ikke forstår meg i meg..men slik er livet er... -For de som har fulgt innlegget "På nyhetene idag" så har jeg vært ordentlig "A007"...tatt kontakt med skolen og div...det viser seg mer og mer at det er _han_! Det har vært en tøff helg...på mange måter...men jeg har gjordt alt jeg makter og orker i denne saken..og vil stå for det!-Og takker mine venner i RL som har oppfulgt dette i løpe av dagene som har gått! Ha det godt alle sammen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Synd du føler det slik. Ha det godt og lykke til videre. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-877232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sterksvak Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Synd du føler det slik. Ha det godt og lykke til videre. Mvh Du gjør så masse bra! Tusen takk. Ta vare på deg selv nå du.... Du er et sterkt menneske. Plei deg selv. Jeg setter pris på deg! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-877267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritva Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Du gjør så masse bra! Tusen takk. Ta vare på deg selv nå du.... Du er et sterkt menneske. Plei deg selv. Jeg setter pris på deg! Klem Det gjør jeg! Men du..plei deg selv også du..du er verdt det! Jeg lover..Du er verdt det! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-877289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Du gjør så masse bra! Tusen takk. Ta vare på deg selv nå du.... Du er et sterkt menneske. Plei deg selv. Jeg setter pris på deg! Klem Takk, gode ord idag. Det trengte jeg. Savner deg allerede. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-877292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Du gjør så masse bra! Tusen takk. Ta vare på deg selv nå du.... Du er et sterkt menneske. Plei deg selv. Jeg setter pris på deg! Klem Det var ikke til meg det innlegget. Søren, ja ja, sånn er livet. Akk... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-877295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sterksvak Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det gjør jeg! Men du..plei deg selv også du..du er verdt det! Jeg lover..Du er verdt det! *klem* Ja, jeg tror jeg er det. Det er mennesker som deg som får en til å innse det. Av og til er en så oppslukt i seg selv at en glemmer at andre også trenger støtte. Beklager. Hold deg unna en stund du! Håper jeg en dag kan bli like klok som deg! Meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-877337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykke til! Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Du er et flott menneske, Ritvia, og tøff. Det du har gjort er enestående, tatt kontakt med skolen, kan ikke tenke meg hvor mye det har kostet deg, mange gamle minner, så grusomt for deg å oppleve dette, men du er sterk som gjør det. Det er sterkt og være svak. Skjønner godt at du trenger en pause nå, og RL teller så mye mer, ekte mennesker, ekte omsorg. Håper du har mange der som støtter deg og at du tar godt vare på deg selv og lar deg få lov til å reagere som du vil. Du fortjener å ha det godt. Du er et fantastisk menneske. Har ikke skrevet med deg før, bare lest dine ord. Du har hjulpet mange, men nå må du få lov til å tenke på deg selv, være god mot deg selv. Håper du tar godt vare på deg og lar deg få lov til å gjøre det du vil og det skal du ikke ha dårlig samvittighet for. Takk for alt du har skrevet! klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-877382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritva Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Du er et flott menneske, Ritvia, og tøff. Det du har gjort er enestående, tatt kontakt med skolen, kan ikke tenke meg hvor mye det har kostet deg, mange gamle minner, så grusomt for deg å oppleve dette, men du er sterk som gjør det. Det er sterkt og være svak. Skjønner godt at du trenger en pause nå, og RL teller så mye mer, ekte mennesker, ekte omsorg. Håper du har mange der som støtter deg og at du tar godt vare på deg selv og lar deg få lov til å reagere som du vil. Du fortjener å ha det godt. Du er et fantastisk menneske. Har ikke skrevet med deg før, bare lest dine ord. Du har hjulpet mange, men nå må du få lov til å tenke på deg selv, være god mot deg selv. Håper du tar godt vare på deg og lar deg få lov til å gjøre det du vil og det skal du ikke ha dårlig samvittighet for. Takk for alt du har skrevet! klem Tusen takk, det svaret satte jeg umåtelig stor pris på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-877438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hilsen lilo Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ritva... Vi spiller ulike roller i ulike situasjoner i livet. I familien, på jobben, og også her på doktoronline.... På meg virker det som om du her inne har valgt "hjelperollen". Når man velger en slik rolle i et fora der mange trenger hjelp og støtte - og gjerne allerede er i kontakt med et støtteapparat - tror jeg ikke man kan forvente å få samme støtten tilbake som man gir til andre. Jeg vet ikke om mange som går og spør terapeuten sin om hvordan h*n har det. Jeg er klar over at du ikke har en terapeutrolle her inne, men jeg tror at med å kle seg i hjelpekappen, får du noe av samme funksjon. Et vennskap som starter med en som hjelper og en som trenger hjelp, blir sjelden et likeverdig forhold. Det må hjelperen og den som trenger hjelp huske på. Du kjenner meg ikke Ritva - og jeg kjenner ikke deg, men jeg har lest innleggene dine lenge, og også sett deg på "ranglere". Jeg har sett at hvis noen forsøker å spørre deg om hvordan du har det, oppleves du som avvisende og snur temaet... Da blir jeg litt usikker på hva grunnen er når du nå sier at du er såret fordi folk ikke ser deg. Du skriver i ditt innlegg "på nyhetene" at du blir plaget, men takler det ok... Hva ønsker du da av tilbakemelding? At du er sterk? Jeg kan ikke gi deg den tilbakemeldingen - fordi jeg har vansker med å tro det... Du skriver videre at du er sterk og svak... Men ser du det selv? Jeg synes det høres ut som at det er bra for deg å ta en pause fra DOL. Jeg forstår at alt du skriver er godt ment, men jeg vil anbefale deg å se at det ikke alltid vil oppleves slik fra andre. Du kan virke til tider noe skarp, og "bedrevitende". Men selvsagt har du også hjulpet veldig mange videre, noe som er veldig veldig bra. I steden for å bli fornærmet på den personen som syntes du tråkket over hans/henes grenser, kan du skal ta et tibakeblikk og se hva som gjorde at h*n følte dette? Kanskje du faktisk gikk over dens grenser - selv om du ikke mente det. Folk har ulike grenser - og vi må akseptere og respektere dem. Jeg tror at det kan hjelpe deg bedre enn et sinne, sårethet eller fornærmelse... Husk at du er et menneske Ritva. Kanksje det er på tide å se på deg selv, dine vansker, la deg selv motta støtte. Legge ned forsvaret? Man er mer sårbar i perioder av livet - kanskje du ikke lar deg selv få lov til å være det? KAnksje du skal la andre få se det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-877533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godt skrevet! Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ritva... Vi spiller ulike roller i ulike situasjoner i livet. I familien, på jobben, og også her på doktoronline.... På meg virker det som om du her inne har valgt "hjelperollen". Når man velger en slik rolle i et fora der mange trenger hjelp og støtte - og gjerne allerede er i kontakt med et støtteapparat - tror jeg ikke man kan forvente å få samme støtten tilbake som man gir til andre. Jeg vet ikke om mange som går og spør terapeuten sin om hvordan h*n har det. Jeg er klar over at du ikke har en terapeutrolle her inne, men jeg tror at med å kle seg i hjelpekappen, får du noe av samme funksjon. Et vennskap som starter med en som hjelper og en som trenger hjelp, blir sjelden et likeverdig forhold. Det må hjelperen og den som trenger hjelp huske på. Du kjenner meg ikke Ritva - og jeg kjenner ikke deg, men jeg har lest innleggene dine lenge, og også sett deg på "ranglere". Jeg har sett at hvis noen forsøker å spørre deg om hvordan du har det, oppleves du som avvisende og snur temaet... Da blir jeg litt usikker på hva grunnen er når du nå sier at du er såret fordi folk ikke ser deg. Du skriver i ditt innlegg "på nyhetene" at du blir plaget, men takler det ok... Hva ønsker du da av tilbakemelding? At du er sterk? Jeg kan ikke gi deg den tilbakemeldingen - fordi jeg har vansker med å tro det... Du skriver videre at du er sterk og svak... Men ser du det selv? Jeg synes det høres ut som at det er bra for deg å ta en pause fra DOL. Jeg forstår at alt du skriver er godt ment, men jeg vil anbefale deg å se at det ikke alltid vil oppleves slik fra andre. Du kan virke til tider noe skarp, og "bedrevitende". Men selvsagt har du også hjulpet veldig mange videre, noe som er veldig veldig bra. I steden for å bli fornærmet på den personen som syntes du tråkket over hans/henes grenser, kan du skal ta et tibakeblikk og se hva som gjorde at h*n følte dette? Kanskje du faktisk gikk over dens grenser - selv om du ikke mente det. Folk har ulike grenser - og vi må akseptere og respektere dem. Jeg tror at det kan hjelpe deg bedre enn et sinne, sårethet eller fornærmelse... Husk at du er et menneske Ritva. Kanksje det er på tide å se på deg selv, dine vansker, la deg selv motta støtte. Legge ned forsvaret? Man er mer sårbar i perioder av livet - kanskje du ikke lar deg selv få lov til å være det? KAnksje du skal la andre få se det? Dette syns jeg var et veldig klokt og godt innlegg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-877628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gamlebarbie Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ritva gullet. Om du bare visste hvor mye du har gitt meg oppigjennom årene. Om du bare visste. Jeg er enormt glad i deg, og jeg håper at vi en dag skal få møte hverandre. Trenger ikke gjøre noe annet en å sitte i ro, drikke et glass vin, ikke si noe. Bare nyte stunden sammen. Alt det du har gjort for de som har kommet til deg. Alt det du har vært for dem. Du ga aldri opp, kjære jenta mi. Og du trengte så mye mer enn vi kunne gi. Du vet hvor du finner meg, vennen. Om du vil komme, så kom. Jeg vil vente på deg. En sabla god klem sender jeg til deg.Og når den dagen kommer, skal vi slappe av sammen. DU skal få gråte, DU skal få le. DU skal føle deg verdifull. For vet du, du er mer verdifull enn du kan forestille deg. Takk for at du er til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-877956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariamor Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Kjære deg! Jeg aner ikke hvem du nå har møtt, hva som har fått deg til å nok en gang velge å "forlate" dol. Men det er noen ting jeg vil at du skal vite! Det finnes mange her som du har betydd ufattelig mye for. Som du har støttet, stilt opp for og gitt gode råd til. Du har turdt å si hva du mener, og det kan jeg selv skrive under på at fungerer. Det kan kanskje virke ufattelig kjipt og uforståelig i det øyeblikket ting blir sagt, men det viser seg gang på gang at du har hatt rett. Du har kjørt meg til veggs en del ganger, riktignok lenge siden, men det er overhodet ikke glemt. Og jeg var sint, sint fordi jeg i øyeblikket ikke forstod hva du mente, hvor du ville. Jeg hadde rett og slett ikke evnen til å se lengre enn til min egen navle. Det er nok dessverre slik at noen og enhver er inne i slike perioder i løpet av livet. Men du fikk rett! Og ordene du sa, de satt der som en liten hjelper oppe i hodet der, hjalp meg til å etterhvert forstå hva du mente. Fikk meg litt ut av surrerundtisineegnetanker-verdenen. Skulle ønske jeg hadde styrken og muligheten til å gi deg den responsen du søker. Den samme støtten som du har gitt meg og så mange andre. Du har stått frem som en som forstår, viser kampvilje og som følger med og bryr seg. Det er faktisk litt vanskelig å gi råd til en man føler har bedre oversikt enn en selv. Vanskelig å vite hva en skal si til en som vanligvis har svar på det meste. Men det er overhodet ingen god grunn til å la vær. Regner med at en klem eller bare "jeg bryr meg" kanskje hadde hjulpet en gang i mellom. Når det gjelder "på nyhetene i dag" hadde jeg virkelig lyst til å svare. Men lever i øyeblikket selv i omtrent samme frykt som deg. Også på grunn av et nyhetsinnslag. riktignok på en annen tv-kanal, men den gjør at jeg må vokte mine ord og steg ute i den store verden en tid fremover. Kan ikke si så mye mer nå, men sjokket over å få noe slengt i trynet gjennom riksdekkende media er ingen forunt. Ritvavennen, jeg vil nå velge å kalle deg det, enten du vil eller ikke. Du kommer til å bli savnet, av "oss gamle" og også en haug med nye som vi gamle ikke har blitt kjent med. Jeg er ikke lenger aktiv på linje med det jeg var tidligere, det er noe med å ta noen skritt ut i verden, ikke låse seg inne her. Og det har hjulpet, men likevel snurrer jeg innom her en gang i blant. Ritva, du sa tidligere at du er alvorlig syk. Fikk aldri med meg konkret hva det var, men jeg håper at ting går bedre med deg. Lykke til Ritva, og du vil alltid være velkommen tilbake hit, det vet du. Men ta ting som de kommer. Her som i resten av verden så er folk forskjellige, noen er skikkelig "teite" og andre er virkelig mennesker man kunne tilbragt hele livet med. Håper du finner ut av det! Godklem fra en som tenker på deg selv om jeg er dårlig til å gi respons! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-878043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritva Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ritva... Vi spiller ulike roller i ulike situasjoner i livet. I familien, på jobben, og også her på doktoronline.... På meg virker det som om du her inne har valgt "hjelperollen". Når man velger en slik rolle i et fora der mange trenger hjelp og støtte - og gjerne allerede er i kontakt med et støtteapparat - tror jeg ikke man kan forvente å få samme støtten tilbake som man gir til andre. Jeg vet ikke om mange som går og spør terapeuten sin om hvordan h*n har det. Jeg er klar over at du ikke har en terapeutrolle her inne, men jeg tror at med å kle seg i hjelpekappen, får du noe av samme funksjon. Et vennskap som starter med en som hjelper og en som trenger hjelp, blir sjelden et likeverdig forhold. Det må hjelperen og den som trenger hjelp huske på. Du kjenner meg ikke Ritva - og jeg kjenner ikke deg, men jeg har lest innleggene dine lenge, og også sett deg på "ranglere". Jeg har sett at hvis noen forsøker å spørre deg om hvordan du har det, oppleves du som avvisende og snur temaet... Da blir jeg litt usikker på hva grunnen er når du nå sier at du er såret fordi folk ikke ser deg. Du skriver i ditt innlegg "på nyhetene" at du blir plaget, men takler det ok... Hva ønsker du da av tilbakemelding? At du er sterk? Jeg kan ikke gi deg den tilbakemeldingen - fordi jeg har vansker med å tro det... Du skriver videre at du er sterk og svak... Men ser du det selv? Jeg synes det høres ut som at det er bra for deg å ta en pause fra DOL. Jeg forstår at alt du skriver er godt ment, men jeg vil anbefale deg å se at det ikke alltid vil oppleves slik fra andre. Du kan virke til tider noe skarp, og "bedrevitende". Men selvsagt har du også hjulpet veldig mange videre, noe som er veldig veldig bra. I steden for å bli fornærmet på den personen som syntes du tråkket over hans/henes grenser, kan du skal ta et tibakeblikk og se hva som gjorde at h*n følte dette? Kanskje du faktisk gikk over dens grenser - selv om du ikke mente det. Folk har ulike grenser - og vi må akseptere og respektere dem. Jeg tror at det kan hjelpe deg bedre enn et sinne, sårethet eller fornærmelse... Husk at du er et menneske Ritva. Kanksje det er på tide å se på deg selv, dine vansker, la deg selv motta støtte. Legge ned forsvaret? Man er mer sårbar i perioder av livet - kanskje du ikke lar deg selv få lov til å være det? KAnksje du skal la andre få se det? Du har sikkert mye rett, men du kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke deg så derfor lar jeg temaet ligge! -Dog har jeg ikke valgt hjelperollen her inne ei heller bedt om å få den! Lykke til med ditt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-878053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritva Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Kjære deg! Jeg aner ikke hvem du nå har møtt, hva som har fått deg til å nok en gang velge å "forlate" dol. Men det er noen ting jeg vil at du skal vite! Det finnes mange her som du har betydd ufattelig mye for. Som du har støttet, stilt opp for og gitt gode råd til. Du har turdt å si hva du mener, og det kan jeg selv skrive under på at fungerer. Det kan kanskje virke ufattelig kjipt og uforståelig i det øyeblikket ting blir sagt, men det viser seg gang på gang at du har hatt rett. Du har kjørt meg til veggs en del ganger, riktignok lenge siden, men det er overhodet ikke glemt. Og jeg var sint, sint fordi jeg i øyeblikket ikke forstod hva du mente, hvor du ville. Jeg hadde rett og slett ikke evnen til å se lengre enn til min egen navle. Det er nok dessverre slik at noen og enhver er inne i slike perioder i løpet av livet. Men du fikk rett! Og ordene du sa, de satt der som en liten hjelper oppe i hodet der, hjalp meg til å etterhvert forstå hva du mente. Fikk meg litt ut av surrerundtisineegnetanker-verdenen. Skulle ønske jeg hadde styrken og muligheten til å gi deg den responsen du søker. Den samme støtten som du har gitt meg og så mange andre. Du har stått frem som en som forstår, viser kampvilje og som følger med og bryr seg. Det er faktisk litt vanskelig å gi råd til en man føler har bedre oversikt enn en selv. Vanskelig å vite hva en skal si til en som vanligvis har svar på det meste. Men det er overhodet ingen god grunn til å la vær. Regner med at en klem eller bare "jeg bryr meg" kanskje hadde hjulpet en gang i mellom. Når det gjelder "på nyhetene i dag" hadde jeg virkelig lyst til å svare. Men lever i øyeblikket selv i omtrent samme frykt som deg. Også på grunn av et nyhetsinnslag. riktignok på en annen tv-kanal, men den gjør at jeg må vokte mine ord og steg ute i den store verden en tid fremover. Kan ikke si så mye mer nå, men sjokket over å få noe slengt i trynet gjennom riksdekkende media er ingen forunt. Ritvavennen, jeg vil nå velge å kalle deg det, enten du vil eller ikke. Du kommer til å bli savnet, av "oss gamle" og også en haug med nye som vi gamle ikke har blitt kjent med. Jeg er ikke lenger aktiv på linje med det jeg var tidligere, det er noe med å ta noen skritt ut i verden, ikke låse seg inne her. Og det har hjulpet, men likevel snurrer jeg innom her en gang i blant. Ritva, du sa tidligere at du er alvorlig syk. Fikk aldri med meg konkret hva det var, men jeg håper at ting går bedre med deg. Lykke til Ritva, og du vil alltid være velkommen tilbake hit, det vet du. Men ta ting som de kommer. Her som i resten av verden så er folk forskjellige, noen er skikkelig "teite" og andre er virkelig mennesker man kunne tilbragt hele livet med. Håper du finner ut av det! Godklem fra en som tenker på deg selv om jeg er dårlig til å gi respons! Tusen takk mariamor...lykke til videre..du er en flott, klok og sterk jente! Dine klemmer og omtanke har alltid blitt satt stor pris på! Klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-878054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritva Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ritva gullet. Om du bare visste hvor mye du har gitt meg oppigjennom årene. Om du bare visste. Jeg er enormt glad i deg, og jeg håper at vi en dag skal få møte hverandre. Trenger ikke gjøre noe annet en å sitte i ro, drikke et glass vin, ikke si noe. Bare nyte stunden sammen. Alt det du har gjort for de som har kommet til deg. Alt det du har vært for dem. Du ga aldri opp, kjære jenta mi. Og du trengte så mye mer enn vi kunne gi. Du vet hvor du finner meg, vennen. Om du vil komme, så kom. Jeg vil vente på deg. En sabla god klem sender jeg til deg.Og når den dagen kommer, skal vi slappe av sammen. DU skal få gråte, DU skal få le. DU skal føle deg verdifull. For vet du, du er mer verdifull enn du kan forestille deg. Takk for at du er til. En stor og god klem til deg fra meg! Du Barbie..jeg vet at jeg er verdifull jeg, og jeg ler stort sett hver dag, og ja, jeg til og med gråter når jeg har behov for det:) Take care! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-878055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ta godt vare på deg selv! Om du noen gang skulle få behov for at jeg stiller opp for deg - ta kontakt! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139952-jeg-har-gjordt/#findComment-891515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.